آیا جرم گیری دندان درد دارد؟

آیا جرم گیری دندان درد دارد؟

آیا جرم گیری دندان درد دارد؟ یا خیر؟ یکی از سوالاتی که بین متقاضیان جرم گیری دندان پیش می آید این است که آیا جرم گیری دندان درد دارد؟ یا خیر؟ آیا جرم گیری دندان سبب آسیب رسی به دندان می شود؟ اگر جزء افرادی هستید که قصد دارید به جرم گیری دندان های خود [...]

همراه دوستان خود مطالعه کنید!
همراه دوستان خود مطالعه کنید!

آیا جرم گیری دندان درد دارد؟ یا خیر؟

یکی از سوالاتی که بین متقاضیان جرم گیری دندان پیش می آید این است که آیا جرم گیری دندان درد دارد؟ یا خیر؟ آیا جرم گیری دندان سبب آسیب رسی به دندان می شود؟

اگر جزء افرادی هستید که قصد دارید به جرم گیری دندان های خود بپردازید ولیکن تصور می کنید که جرم گیری دندان درد دارد و ممکن است به سبب جرم گیری دندان اذیت شوید توصیه می کنیم به مطالعه ادامه مطالب بپردازید.

آیا جرم گیری دندان درد دارد؟

افراد زیادی به سبب اینکه از انجام خدمات دندانی می‌ترسند از مراجعه به کلینیک دندانپزشکی اجتناب می کنند.

یکی از خدمات دندانپزشکی که اغلب افراد تصور می کنند درد زیادی را به سبب آن تحمل خواهند کرد جرم گیری دندان می باشد.در حالیکه اگر جرم های دندانی بر روی دندان بیشتر شوند سبب پوسیده شدن دندان ها می شوند در حالی که وقتی دندان ها دچار پوسیدگی می شوند دندان ها درد زیادی را تحمل کرده و نیاز است که به عصب کشی دندان پرداخت.

در حالیکه در پاسخ به سوال آیا جرم گیری دندان درد دارد؟ باید بگوییم خیر جرم گیری دندان درد ندارد و اگر افراد به دندانپزشک متخصصی جهت جرم گیری دندان مراجعه نمایند به هیچ عنوان دردی را تحمل نخواهند کرد چرا که دندانپزشک متخصص با مهارت بسیار زیادی به جرم گیری دندان ها می پردازد.

ولیکن اگر در انتخاب کلینیک دندانپزشکی جهت جرم گیری کردن دندان ها دقت کافی نداشت و به دندانپزشکی غیر متخصص مراجعه نمود ممکن است افراد حین و پس از جرم گیری دندان دچار درد شوند.

البته بهتر است یادآور شویم اگر افراد دچار درد بسیار کمی شدند نیز طبیعی می باشد چرا که جرم های دندانی در حال از بین رفتن هستند ولیکن اگر درد دندان ها بسیار زیاد و طاقت فرسا باشد نیاز است که دندان ها توسط درمانگر مجددا معاینه و بررسی شوند تا علت درد دندانی تشخیص داده شود.

آیا جرم گیری دندان درد دارد؟

چرا پس از جرم گیری، دندان ها دچار درد می شوند؟

از آنجایی که جرم های دندانی بر روی سطح دندان ها تجمع نموده اند به هنگام جرم گیری دندان ها نیز ممکن است دندان ها دچار درد و ناراحتی کمی شوند‌.

در حالی که برخی افراد تصور می کنند وقتی با جرم گیری دندان ها، دندان هایشان دچار درد می شوند مینای دندانشان تراشیده شده یا دکتر دندانپزشک بافت دندانی ایشان را دستکاری نموده است و به دندان ها آسیب وارد شده است در حالی که این چنین نیست.

زمانی که جرم بر روی دندان وجود داشته باشد دندان ها نمی توانند به خوبی سرما و گرما را احساس کنند خصوصا در مصرف نوشیدنی ها و مواد غذایی.

بنابراین درد پس از جرم گیری دندان وجود ندارد ولیکن اگر میزان کمی از درد را تجربه نمودید نگران نباشید با توجه به مقاومت دندان هایتان و برداشتن جرم ها از روی سطح دندان ها این درد بسیار طبیعی می باشد.

چرا باید جرم گیری کنیم؟

اشاره نمودیم که اگر جرم ها بر روی دندان ها تجمع کنند باکتری ها بیشتر می توانند در این نواحی نفوذ کنند و علاوه بر پوسیدگی نیز دندان ها دچار عفونت شده و لثه ها هم تحلیل می روند.
چه بسا وقتی میزان جرم بر روی دندان ها افزایش یابد این جرم ها جای بافت لثه ای که به محکمی به سطح دندان ها چسبیده را گرفته و به مرور این بافت لثه ای آسیب می بیند.

این اتفاق می تواند سبب لق شدن دندان ها شود بنابراین توصیه می کنیم در صورتی که بر روی یا حتی پشت دندان هایتان جرم قرار گرفته حتما در اسرع وقت به جرم گیری دندان هایتان بپردازید.

اگر به هنگام جرم گیری دندان ها خون ریزی کنند چه کنیم؟

اصلا جای نگرانی نیست.

اگر دندان هایتان به هنگام جرم گیری دچار خونریزی شوند طبیعی است بنابراین ذهنتان را درگیر نکرده و اجازه دهید دندانپزشک متخصص پروسه جرم گیری دندان را مجددا ادامه دهد.

مزایای جرم گیری دندان

  • از بین رفتن لکه های دندانی
  • جلوگیری از پوسیدگی دندان ها
  • جلوگیری از بوی بد دهان
  • جلوگیری از کرم خوردن دندان ها
  • جلوگیری از پریودنتال
  • و..

توصیه می کنیم جهت نتیجه گیری بهتر حتما به دندانپزشکی مجرب مراجعه نمایید تا پروسه جرم گیری دندان به خوبی طی شده و بتوانید از سفیدی دندان ها و برطرف شدن جرم های دندانی خود لذت ببرید.

کافیست جهت رفع جرم های دندانی خود به صورت کاملا تخصصی با ما تماس گیرید.

با جرم گیری دندان ها لق می شوند؟

در راستای اشاره به پاسخ آیا جرم گیری دندان درد دارد؟ باید بیان داریم پروسه جرم گیری سبب لق شدن دندان ها نمی شود و اگر این احساس را دارید صرفا به دلیل تجمع جرم بر روی دندان ها می باشد.

چنانچه زمانی دندان ها لق می شوند که جرم ها جایگزین بافت لثه شده و به تحلیل استخوان های نگهدارنده دندان می پردازند.

بنابراین نیاز است جهت جرم گیری دندان به موقع اقدام نمود تا از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری شود اگر جهت جرم گیری دندان به موقع اقدام نکرد ممکن است میزان جرم های دندانی سبب پوسیدگی و سایر مشکلات دندانی مثل عفونت و لق شدن دندان ها شوند ولیکن اگر در زمان مناسب به جرم گیری پرداخت با وجود احساس کمی درد، از بروز مشکلات شدیدتر پیشگیری می گردد.

چه بسا افراد می توانند جهت جرم گیری دندان های خود به کلینیک دندانپزشکی عرشیان مراجعه نمایند.

آیا جرم گیری دندان درد دارد؟

چرا عرشیان کلینیک؟

  • از آنجایی که تمامی متخصصین عرشیان کلینیک دارای تخصص و مهارت بالایی هستند تمامی خدمات دندانپزشکی در این کلینیک با کیفیت بالایی انجام می گیرد.
  • کیفیت خدمات دندانپزشکی از جمله جرم گیری دندان توسط کلینیک تضمین می گردد‌.
  • میزان هزینه جرم گیری و سایر خدمات تضمین می شوند.
  • می توان پیش از جرم گیری دندان جهت رفع ابهام و سوالات خود با کلینیک تماس حاصل نموده و به اطلاعات مورد نیاز دست یافت.
  • تمامی مواد دندانی در همه خدمات نیز در بالاترین کیفیت ممکن هستند.
  • و..

به همین سبب افراد می توانند جهت بهره مندی از خدمات جرم گیری دندان و..با کلینیک دندانپزشکی عرشیان تماس حاصل نمایند و از هزینه جرم گیری دندان قیمت جرم گیری دندان مطلع گردند.

مقاله‌های مرتبط

ثبت ديدگاه