تخفیف جرم گیری دندان

تخفیف جرم گیری دندان

تخفیف جرم گیری دندان در عرشیان کلینیک: یکی از روش های درمانی و زیبایی دندان جرم گیری می باشد. در واقع جرم ها همیشه جزیی جدایی ناپذیر از دندان ها و دهان بوده که نمی توان از آن ها چشم پوشی کرد. در دهان بعضی از افراد این جرم ها بیشتر از افراد دیگر است [...]

همراه دوستان خود مطالعه کنید!
همراه دوستان خود مطالعه کنید!

تخفیف جرم گیری دندان در عرشیان کلینیک:

یکی از روش های درمانی و زیبایی دندان جرم گیری می باشد. در واقع جرم ها همیشه جزیی جدایی ناپذیر از دندان ها و دهان بوده که نمی توان از آن ها چشم پوشی کرد. در دهان بعضی از افراد این جرم ها بیشتر از افراد دیگر است به صورتی که کاملا قابل مشاهده بوده و آزاد دهنده می باشد. در این مقاله قصد داریم تا با جرم گیری دندان و تخفیف جرم گیری دندان در کلینیک عرشیان آشنا شویم.

برای اطلاع از تعرفه و قیمت جرم گیری با ما همراه باشید.

هزینه خدمات کلینیک عرشیان - 1403

خدماتهزینه(تومان)🎉تخفیف ویژه ۲۰درصد محدود
ترمیم یک سطحی با کامپوزیت1/400/000 تومان1/170/000 تومان
ترمیم دو سطحی با کامپوزیت1/764/000 تومان1/470/000 تومان
ترمیم سه سطحی با کامپوزیت2/040/000 تومان1/670/000 تومان
ترمیم بیلد آپ با کامپوزیت2/124/000 تومان1/770/000 تومان
کف بندی360/000 تومان300/000 تومان
ترمیم یک سطحی با آمالگام1/164/000 تومان970/000 تومان
ترمیم دو سطحی با آمالگام1/644/000 تومان1/370/000 تومان
ترمیم سه سطحی با آمالگام1/884/000 تومان1/570/000 تومان
ترمیم بیلد آپ با آمالگام2/040/000 تومان1/670/000تومان
عصب کشی تک کاناله3/000/000 تومان2/500/000 تومان
عصب کشی دو کاناله3/564/000 تومان2/970/000 تومان
عصب کشی سه کاناله4/764/000 تومان3/970/000 تومان
عصب کشی چهار کاناله5/400/000 تومان4/500/000 تومان
جرمگیری معمولی هر فک600/000 تومان500/000 تومان
جرمگیری تخصصی هر فک900/000 تومان750/000 تومان
کشیدن دندان1/800/000 الی 1/164/000 تومان1/500/000 الی 970/000 تومان
روکش PFM4/200/000 تومان3/500/000 تومان
روکش زیرکونیا4/644/000 تومان3/870/000 تومان
برای دریافت مشاوره و دریافت وقت ویزیت رایگان
قیمت های درج شده برخی از خدمات که به صورت بازه تعیین شده با توجه به تشخیص و ویزیت پزشک میباشد.

علت های ایجاد جرم بر روی دندان:

غذا خوردن یکی از مواردی است که زندگی انسان ها به آن بند است . در صورتی که پس از غذا خوردن مسواک بزنید و از نخ دندان استفاده کنید قطعا مقدار مواد غذایی باقی مانده در دهان به حداقل می رسد اما در صورتی که این مواد در دهان باقی بماند و چندین ماه و سال در دهان و بر روی دندان بماند باعث به وجود آمدن جرم و زردی دندان می شود. شما یم توایند با مراجعه 6 ماهه برای چکاپ دندان هایتان مراجعه نموده و هر 6 ماه یکبار جرم گیری دندانتان را انجام دهید.

افراد سیگاری و کسانی‌ که مصرف کننده مواد مخدر هستند، بسیار بیشتر از سایر افراد به جرم گیری دندان نیاز دارند. علاوه‌ بر افراد سیگاری و مصرف کنندگان مواد مخدر، کسانی‌ که بیش‌ از اندازه چای می نوشند نیز به جرم دندان مبتلا می شوند.
جالب‌ است بدانید که‌ علاوه بر مواد غذایی، حتی خود بزاق دهان نیز سبب افزایش جرم برروی دندان ها می شود

در صوریت که در کلینیک عرشیان چکاب هایتان را انجام دهید شامل تخفیف جرم گیری دندان می شوید.

تخفیف جرم گیری دندان

چه افرادی نیاز به جرم گیری دندان دارند؟

از کودکی تا بزرگسالی همه افراد برای رفع نیاز های زندگی خود غذا می خورند و یک جزو جدا ناپذیر از زندگی افراد است. از این رو با غذا خوردن سه وعده در روز قطعا قسمتی از غذا در گوشه و کنار های دهان باقی می ماند که حتی با مسواک و نخ دندان نیز از بین نمی روند و با مرور زمان تبدیل به جرم بر روی دندان می شود. حال شما می توانید با مراجعه به کلینیک های تخصصی زیبایی دندان مانند کلینیک عرشیان، با تخفیف جرم گیری دندان را انجام دهید.

با رعایت برخی از نکات بهداشتی دهان می توان جمع شدن این جرم ها را کنترل کرد و سرعت آن را پایین آورد.

جرم گیری دندان به طور خاص یک روش تمیز کردن دندان است که به زیر خط لثه می‌رسد تا رسوب پلاک را از بین ببرد. فرآیندهای جرم گیری یا بروساژ دندان‌ها در مجموع به عنوان تمیز کردن عمیق شناخته می‌شوند. این کار برعکس تمیز کردن عمومی دندان است که به صورت سطحی انجام می‌شود.

چگونه جرم گیری دندان را انجام می دهند؟

جرم گیری دندان به دو صورت انجام می شود:

تخفیف جرم گیری دندان دستی:

هنگامی که دندانپزشکان دندان‌های شما را با روش دستی جرم گیری می‌کنند، به صورت دستی پلاک و رسوب جرم را از روی سطح دندان‌های شما می‌تراشند. جرم گیری دستی برای از بین بردن پلاک سطحی و رسوب تارتار بسیار موثر است.

تخفیف جرم گیری دندان به روش اولتراسونیک:

جرم گیرهای اولتراسونیک از ارتعاشات برای پاکسازی سریع و کارآمد پلاک و تارتار استفاده می‌کنند. نوک این جرم‌ گیرها به اندازه‌ای کوچک هستند که در شکاف‌هایی که دسترسی به آنها سخت است، نفوذ می‌کنند. جرم گیرهای اولتراسونیک همچنین آب را برای پاک کردن جرم‌ها به داخل دندان اسپری می‌کنند. دندانپزشکان معمولاً هنگامی که جرم گیری و پلنینگ ریشه را انجام می‌دهند، در بیماران مبتلا به بیماری شدید لثه (پریودنتیت) از جرمگیرهای اولتراسونیک استفاده می‌کنند. اما برخی از دندانپزشکان نیز از این روش برای بیماران بدون پریودنتیت بهره می‌برند.

تخفیف جرم گیری دندان با لیزر:

لازم به ذکر است که انجام جرم گیری و سفید کردن دندان با لیزر یک روش پیشگیرانه برای دندان های شماست. پس‌ از روش‌های پاکسازی عمیق، پاکت‌های لثه و سطوح ریشه بایک لیزر آبی درمان می شوند تا اتصال مجدد بافت‌های لثه را بهبود‌ ببخشد. اینکار باعث تسکین التهاب و بهبودی سریع بافت‌های لثه می شود و باعث اتصال دوباره‌ی بافت‌های لثه به دندان می شود.

یکی از دستگاه هایی که در کلینیک های تخصصی دندانپزشکی موجود است، دستگاه AMD Laser است. که با این دستگاه بلیچینگ دندان با لیزر صورت می گیرد و سبب روشن شدن دندان های شما در طی یک ساعت تا 8 درجه سفید تر کرد. لازم به ذکر است که این روش کاملا بدون خطر و بی درد است.

شما می توایند در کلینیک عرشیان علاوه بر سفید کردن دندان های خود از روش بلیچینگ، از تخفیف جرم گیری دندان نیز استفاده نمایید.

آیا جرم گیری دندان درد دارد؟

بسیاری از افرادی که برای اولین بار قصد جرم گیری دندان هایشان را دارند، برایشان این سوال پیش آمده است که آیا جرم گیری دندان درد دارد و یا نیاز به بی حسی دارد؟ لازم به ذکر است که بسته به عمق جرم بر روی دندان، قطعا میزان دردی که فرد تجربه می کند نیز متفاوت است. اما جرم گیری دندان بدون بی حسی و تقریبا بدون درد انجام می شود.

 

تخفیف جرم گیری دندان در تهران:

شما می توانید با مراجعه با کلینیک عرشیان از تخفیفات ویژه در مدت محدود استفاده نمایید و از تخفیف جرم گیری دندان در تهران بهره مند شوید. کلینیک عرشیان تضمین دهنده پایین ترین قیمت و بالاترین کیفیت را به مشتریان خود می دهد. قیمت جرم گیری دندان در کلینیک عرشیان طبق مصوبه خاص تعیین شده است و بهتین قیمت را به شما ارائه می دهد.

چه مدت یکبار نیاز به جرم گیری دندان دارید؟

بسته به نوع مراقبت های شما از دهان و دندان هایتان ، با یکبار جرم گیری در کلینیک عرشیان، تمامی جرم هایتان از بین می رود. اما در صورتی که جرو آن دسته از افزاد باشید که دخانیات مصرف می کنید و روزانه چندین لیوان چایی می نوشید  قطعا نیاز مکرر به جرم گیری دندان پیدا می کنید.  ولی چیزی که‌ کاملا مشخص است‌ این است‌ که هر کس سالی یکبار به‌ این کار نیاز دارد تا جرم هایی که‌ با ابزاری مانند مسواک قابل پاک شدن نیستند، با ابزارهای‌ قوی تری مانند ابزار دندانپزشکی از بین بروند. هر چه‌ مراقبت شما‌ از دندان هایتان بیشتر باشد جرم گیری ساده‌تر، سریع تر و غیر ضروری تر است.

اینکه گفته می شود هر شش ماه یکبار جرم گیری دندان صورت گیرد، مبنای علمی برای‌ همه‌ی افراد ندارد و تنها افرادی محدودی‌ هستند که‌ با توجه به‌ تشخیص دندانپزشک متخصص لازم‌ است تا هر شش ماه‌ یکبار دندان های‌ خود را جرم گیری کنند. می توانید از تخفیف جرم گیری دندان در کلینیک عرشیان استفاده نمایید.

تخفیف جرم گیری دندان

 

آیا بیمه تعرفه ای بابت جرم گیری دندان به بیمه شدگان خود ارائه می دهد؟

از آن جایی که جرم گیری دندان یک روش درمانی می باشد بسیاری از بیمه ها و کلینیک های زیبایی و درمانی دندانپزشکی ، تعرفه بیمه را قبول می کنند. اما برای اطمینان بیشتر می توانید با کلینیک عرشیان تماس بگیرید و از بیمه خود اطمینان حاصل کنید. می توانید از تخفیف جرم گیری دندان در کلینیک عرشیان استفاده نمایید و با بهترین قیمت جرم گیری دندان هایتان را انجام دهید.

 

عوارض جرم گیری دندان :

در حالی که جرم گیری روشی تهاجمی محسوب نمی‌شود اما با چندین عارضه همراه است. اما در بیشتر موارد، عوارض بعد از چند ناپدید می‌شوند. عوارض جانبی می‌توانند در طول و بعد از جرم گیری و پولیش دندان ایجاد شوند که شامل موارد زیر هستند:

  • خونریزی لثه
  • حساسیت دندان
  • حساسیت لثه
  • تورم جزئی

مقاله‌های مرتبط

ثبت ديدگاه