بلیچینگ دندان در شرق تهران

بلیچینگ دندان در شرق تهران

بهترین کلینیک بلیچینگ دندان در شرق تهران به مرور زمان و با کهولت سن، دندان ها دچار تغییر رنگ و لکه می شوند. در عصر امروز راه هایی برای سفید کردن و برگردادندن رنگ طبیعی دندان به وجود آمده است که می توانید در کلینیک های زیبایی دندان، لکه های دندان خود را از بین [...]

همراه دوستان خود مطالعه کنید!
همراه دوستان خود مطالعه کنید!

بهترین کلینیک بلیچینگ دندان در شرق تهران

به مرور زمان و با کهولت سن، دندان ها دچار تغییر رنگ و لکه می شوند. در عصر امروز راه هایی برای سفید کردن و برگردادندن رنگ طبیعی دندان به وجود آمده است که می توانید در کلینیک های زیبایی دندان، لکه های دندان خود را از بین ببرید. دندان ها ممکن است به علت کشیدن قلیان و سیگار و یا غذاهای متعدد تغییر رنگ دهند. این تغییر رنگ جلوه جالبی به لبخند و صورت شما نمی دهد از این رو بهتر است برای بلیچینگ دندان در شرق تهران به کلینیک عرشیان مراجعه کنید.

از آن جایی که سفیدی دندان‌ها به طور ناخود آگاه نشانه‌ای از جوانی بر شمرده می‌شود همواره سفید کردن دندان ها که در اصطلاح پزشکی به آن بلیچینگ نیز گفته میشود ، مورد

سفید کردن دندانها یا بلیچینگ درمانی است که در آن بد رنگیها و رنگدانه هایی که به مرور زمان باعث تغییر رنگ دندانها شده و حتی بعضی بد رنگی های ژنتیکی را بر طرف نموده و دندان هایی سفید و زیبا را به شما هدیه می کند. سفید کردن دندان با روکش دندان یا لمینت دندان ها نیز صورت می گیرد.

بلیچینگ دندان چیست؟

رنگ دندان تاثیر به سزایی در زیبایی چهره و لبخند افراد دارد. بسیاری از افراد برای زیبایی لبخند خود هزینه های زیادی صرف می کنند، اما می توانند با هزیزنه ناچیزی دندان های خود را سفید کنند و لکه های چندین ساله باقی مانده از غذا و سیگار را از بین ببرند.

به این کار بلیچینگ گرفته می شود. یکی از بهترین مرکز های بلیچینگ دندان در شرق تهران،  کلینیک عرشیان می باشد که خدمات بلیچینگ دندان در این مرکز با بهترین قیمت انجام می شود.

بلیچینگ یعنی سفید کردن دندان ها با استفاده از مواد خاص مانند اکسید هیدروژن است. مواد اکسید کننده به داخل ساختار کریستالی میله مانند مینای دندان نفوذ کرده و رنگیزه‌های رسوب کرده در بین هرم‌های مینائی را اکسید می‌کنند.با گذشت زمان نفوذ مواد اکسید کننده به داخل عاج دندان که در لایه زیرین مینا قرار داردنیز صورت گرفته و رنگ آن نیز روشن تر می‌شود.

در عصر امروز مواد بسیاری در داروخانه ها به فروش می رسد که درصد بسیار کمی اکسید هیدروژن در آن دیده می شود. اما به علت نداشتن نظارت دندانپزشک بر روی این محصولات بهتر است از آن ها برای سفید کردن دندان های خود استفاده نکنید.

بلیچینگ دندان در شرق تهران

بلیچینگ دندان در شرق تهران چگونه انجام می شود؟

مواد بلیچینگ از طریق خلل و فرجی که بر روی دندان ها وجود دارد جذب می شود و موجب سفید شدن دندان ها می شود. با گذشت زمان این مواد که بیشتر بر روی دندان ها باقی می مانند سفیدی دندان ها بیشتر می شود. البته لازم است بدانید رد این روش هیچ گونه ساییدن انجام نمی شود و مانند لمینت دندان نیاز به سایش مقداری از مینای دندان را ندارد.

برای تاثیر گذاری بیشتر در یان روش از نور مخصوص و یا  گرما استفاده می کنند. این گرما و یا نور از طریق دستگاه مخصوصی که در کلینیک ها و یا مطب ها وجود دارد، بر روی دندان قرار می گیرد.

ابتدا لب بیمار از طریق دهان باز کن باز می شود و دندانپزشک با یک ژل مخصوص لثه، به منظور محافظت از لثه بر روی لثه قرار می دهد.

سپس ژل مخصوص بليچينگ كه ژل پراكسيد هيدروژن 37 درصد می باشد با دقت روی سطوح بيرونی دندان های جلو گذاشته می شود و بعد از آن با دستگاه مخصوص بليچينگ كه توليد اشعه با فركانس بالا و  آبی رنگی می كند ، به ژل گذاشته شده روی دندان ها اشعه تابانده می شود. و اين عمل با دقت لازم چند مرتبه تكرار می شود.

این مواد با دقت بسیار برروی دندان های بیمار قرار داده می شود. این مواد تاثیر گذاری مواد سفید کننده را تسریع می بخشد به طوری که در یک جلسه حدودا یک ساعته پروسه بلیچینگ در شرق تهران با موفقیت به پایان می رسد.

آیا بلیچینگ دندان در شرق تهران عوارض خاصی دارد؟

به طور اصولی اگر بلیچینگ توسط یک دندانپزشک متخصص انجام شود، عوارض خاصی به دنبال نخواهد داشت. درصورتی که پس از مدتی دندان هایتان حساس شد می توانید از خمیر دندان های ضد حساسیت استفاده نمایید.

در صورت ادامه دار شدن و یا احساس ناراحتی و درد در دندان می توانید با پزشک متخصص خود تماس حاصل فرمایید.

بلیچینگ دندان در شرق تهران

هزینه بلیچینگ دندان در شرق تهران چقدر است؟

هزینه های بلیچینگ دندان معمولا زیاد نخواهد بود و تفاوت قیمتی که در کلینیک های تهران مشاهده می کنید به علت مواد مصرفی آن هاست. روش سفید کردن دندان از طریق بلیچینگ به صرفه تر و ماندگار تر از سایر روش هاست.

هزینه بلیچینگ دندان در هر مرکز زیبایی دندان ممکن است متفاوت باشد برای اطلاع دقیق از قیمت بلیچینگ دندان در شرق تهران در مرکز عرشیان می توایند با شماره هیا موجود تماس حاصل فرمایید. برای مشاوره رایگان می توانید با شماره های موجود ارتباط بگیرید و از تخفیفات ویژه استفاده نمایید.

نکات مهم که پیش از بلیچینگ دندان در شرق تهران باید بدانید:

  • فرایند بلیچینگ دندان در شرق تهران به طور دائمی نیست و پس از مدتی نیاز به ترمیم و شارژ کردن دارد. زمانی که احساس کردید دندان هایتان مانند روز اولیه سفید نیست باید برای ترمیم و شارژ مجدد بلیچینگ اقدام کنید. فاصله لازم برای درمان مجدد به عوامل متعددی از جمله بهداشت فردی ، عادات غذایی و ….. بستگی دارد و میتواند بین چند هفته تا چند سال متغییر باشد.
  • بلیچینگ یکی از روش های سفید کردن دندان است اما زمانی که شما برای بلیچینگ اقدام می کنید ممکن است دندانپزشک شما هیچ تضمینی بابت سفیدی کامل دندان های شما ندهد. در واقع آن لبخند هالیوودی که در نظر دارید ممکن است برای لبخند شما به وجود نیاید.
  • کار با مواد بلیچینگ بسیار سخت است و کار هر دندانپزشک عادی نیست . بهتر است پیش از انتخاب دندانپزشک و کلینیک خدمات زیبایی دندان، حتما اطلاع کافی از کادر مرکز داشته باشید و اطمینان داشته باشید.دستگاهای موجود در بازار تنها نقشی که دارند ژل قرار داده شده روی دندان شما را فعال میکنند.  بنابراین تفاوتی در بلیچینگ های انجام شده با لیزر ، پلاسما آرک ، ال ای دی ، یا ………. وجود ندارد و عمل سفید کردن در نهایت بوسیله هیدروژن پر اکساید انجام خواهد شد .
  • پیشنهاد ما به شما برای انجام بلیچینگ دندان در شرق تهران، کلینیک عرشیان است .

بلیچینگ دندان در شرق تهران

کلینیک عرشیان جزو بهترین کلینیک های بلیچینگ دندان در شرق تهران:

کلینیک عرشیان با کادری مجرب آماده خدمت رسانی به مشتریان گرامی می باشد. قیمت های این مرکز نسبت به دیگر مرکز های زیبایی دندان اطراف، منصفانه تر می باشد. این کلینیک به صورت 24 ساعت شبانه روز آماده خدمت رسانی به مشتریان می باشد.

در صورتی که قادر به پرداخت کلیه هزینه های زیبایی دندان نباشید می توانید با شرایط اقساطی که کلینیک عرشیان برای رفاه حال مشتریان قرار داده است، کلیه موارد زیبایی را در این مرکز انجام دهید.

برای اطلاع قیمت و مشاوره رایگان با کلینیک عرشیان تماس حاصل فرمایید و به راحتی تایم مورد نظر خود را برای بلیچینگ دندان فیکس کنید.

 

 

مقاله‌های مرتبط

ثبت ديدگاه