سفیدترین رنگ روکش دندان

سفیدترین رنگ روکش دندان

سفیدترین رنگ روکش دندان کدام است؟ در عصر امروز روکش های سرامیکی تولید شده است که به منظور محافظت و مراقبت از دندان های ضعیف استفاده می شوند. در هنگام انتخاب رنگ روکش ها باید بسیار دقت کنید زیرا این روکش های دندان برای سال های سال برای شما ماندگار خواهند بود و نمی توانید [...]

همراه دوستان خود مطالعه کنید!
همراه دوستان خود مطالعه کنید!

سفیدترین رنگ روکش دندان کدام است؟

در عصر امروز روکش های سرامیکی تولید شده است که به منظور محافظت و مراقبت از دندان های ضعیف استفاده می شوند. در هنگام انتخاب رنگ روکش ها باید بسیار دقت کنید زیرا این روکش های دندان برای سال های سال برای شما ماندگار خواهند بود و نمی توانید رنگ های آن را تعویض کنید.

انتخاب سفیدترین رنگ روکش دندان باید مناسب با رنگ چهره و دندان های زیرین شما باشد. یکی از معضلات بیماران انتخاب رنگ مناسب روکش است. در این مقاله از سایت کلینیک عرشیان شما را در انتخاب مناسب‌ ترین رنگ روکش دندان، سفیدترین رنگ روکش دندان و عوامل تاثیرگذار بر رنگ روکش دندان راهنمایی می‌کنیم.

انتخاب رنگ روکش دندان مناسب چهره و صورت شما بسیار مهم است زیرا تاثیر به سزایی در لبخند و چهره شما می گذارد.

سفیدترین رنگ روکش دندان

طیف رنگی روکش دندان:

یک سیستم اصلی و کلی برای تعیین رنگ روکش دندان وجود دارد. 4 رنگ اصلی و بسیاری زیر مجموعه وجود دارد که اغلب دندانپزشکان در هنگام انتخاب رنگ روکش دندان به شما معرفی می کنند.

هر یک از این دسته‌های اصلی دارای چندین زیر مجموعه نیز هستند که از نظر میزان روشنایی با هم تفاوت دارند. تعداد این زیرمجموعه‌ها ممکن است در برندهای مختلف روکش متفاوت باشد. در واقع هر چقدر تعداد زیر مجموعه‌ های طبقات اصلی بیشتر باشد، دست شما برای انتخاب رنگ دلخواهتان بازتر خواهد بود.

  • طیف رنگی A: قهوه‌ای مایل به قرمز
  • طیف رنگی B: زرد مایل به قرمز
  • طیف رنگی C: خاکستری
  • طیف رنگی D: خاکستری مایل به قرمز

هر یک از این زیر مجموعه ها با عدد هایی مشخص می شوند. برای مثال در طیف رنگی A هر چه به سمت 2 و 3 برویم میزان این تیرگی ها بیشتر می شوند.

چگونه سفید ترین رنگ روکش دندان را انتخاب کنیم؟

اگر قصد سفید تر کردن دندان های خود را دارید، پس از روکش کردن دندان هایتان، دندانپزشک به شما پیشنهاد می کند تا دندان هایتان را بلیچینگ کنید. برای شناخت بهتر بلیچینگ می توانید به مقاله بلیچینگ در شرق تهران مراجعه کنید. روکش‌ها از موادی ساخته می‌شوند که به سادگی تغییر رنگ نمی‌دهند؛ بنابراین اگر پس از کاشت روکش بلیچینگ انجام دهید؛ دندان‌های طبیعی‌تان از دندان روکش‌شده سفیدتر می‌شوند و ظاهری غیرطبیعی به لبخندتان می‌بخشند.

در عصر امروز بسیاری از افراد تقاضای دندان های سفید یخچالی را دارند که پالت های کلاسیک و ساده قبل پاسخگوی این افراد نمی باشد. از این رو یک پالت جدید B  به دندان پزشکان ارائه شده است که سفیدترین رنگ روکش دندان می باشد. در هنگام انتخاب سفیدترین رنگ روکش دندان بسیار دقت کنید، زیرا امکان تغییر دادن رنگ این پالت امکان پذیر نیست.

سفیدترین رنگ روکش دندان

انتخاب رنگ روکش دندان در کلینیک دندانپزشکی:

روکش های دائمی به خودی خود در مرکز های زیبایی وجود ندارند و برای هر شخص مطابق قالب دندان خودش، در لابراتور های تخصصی ساخته می شوند. ممکن است ساخت این روکش ها از 2 تا 4 هفته طول بکشد. شما پس از قالب گذاری رنگ روکش های دندان خود را با مشورت پزشک انتخاب می کنید.

دندانپزشک برای کمک به انتخاب رنگ، پالت های کلاسیک ویتا را در اختیار شما قرار می دهند. این پالت های 3 بعدی دارای 26 طیف رنگی هستند که از این رو می توانید به راحتی رنگ های دقیق را بر روی پالت مشاهده نمایید و انتخاب کنید.

شماره ۰ در این پالت روشن‌ترین و شماره ۵ تیره‌ترین روکش‌ها را تشکیل می‌دهند. رنگ‌های موجود در راهنمای سه بعدی به ۳ گروه اصلی L، M و R تقسیم می‌شوند. روکش‌های گروه L متمایل به زرد، گروه M خنثی و گروه R  مایل به قرمز هستند.

از این رو با پالت های ویتا می توانید سفیدترین رنگ روکش دندان را نسبت به رنگ دندان خود انتخاب کنید.

آیا می توان پس از انتخاب سفیدترین رنگ روکش دندان، آن را تغییر داد؟

همانطور که گفته شد روکش های سرایمیک پس از ساخته شدن در لابراتور امکان تغییر رنگ را ندارد. از این رو اگر از رنگ دندان های خود راضی نیستید و یا روکش دندان شما شکسته است حتما باید برای تعویض آن اقدام کنید.

کلینیک عرشیان با کادری مجرب و سابقه بالا در زمینه زیبایی دندان، خدمات بلیچینگ و روکش دندان را با بهترین قیمت برای مشتریان گرامی انجام می دهد. شما می توانید با شرایط اقساطی از کلیه خدمات بهره ببرید.

مقاله‌های مرتبط

ثبت ديدگاه