خوردن چایی بعد کامپوزیت دندان

خوردن چایی بعد کامپوزیت دندان

خوردن چایی بعد کامپوزیت دندان امکان پذیر است یا خیر؟ پس از نصب روکش کامپوزیت ونیر نیز بسیار مهم است که به رعایت برخی نکات مراقبتی توجه نمود چرا که رعایت این نکات می تواند تاثیر مستقیمی بر روی حفظ سلامت و زیبایی دندان ها گردد. یکی از دغدغه هایی که افراد پس از کامپوزیت [...]

همراه دوستان خود مطالعه کنید!
همراه دوستان خود مطالعه کنید!

خوردن چایی بعد کامپوزیت دندان امکان پذیر است یا خیر؟

پس از نصب روکش کامپوزیت ونیر نیز بسیار مهم است که به رعایت برخی نکات مراقبتی توجه نمود چرا که رعایت این نکات می تواند تاثیر مستقیمی بر روی حفظ سلامت و زیبایی دندان ها گردد.

یکی از دغدغه هایی که افراد پس از کامپوزیت کردن دندان هایشان دارند این است که خوردن چایی بعد کامپوزیت دندان امکان پذیر است یا خیر؟..

به همین سبب قصد داریم به این مساله بپردازیم.

نکات مراقبتی کامپوزیت دندان چیست؟

همانطور که بیان گردید افراد زیادی درگیر این مساله هستند که خوردن چایی بعد کامپوزیت دندان به روکش کامپوزیتی آسیب می رساند یا خیر..به همین سبب در این بخش قصد داریم به این سوال بپردازیم.

بسیار مهم است که در 24 سال اول پس از نصب روکش کامپوزیت ونیر نیز به هیچ عنوان به مصرف نوشیدنی های رنگی اعم از چای، قهوه و..نپرداخت چرا که ممکن است روکش کامپوزیت ونیر دچار لک گردد.

بنابراین در پاسخ به سوال آیا خوردن چایی بعد کامپوزیت دندان امکان پذیر است یا خیر؟ پاسخ منفی بوده و نیاز است که پس از نصب روکش کامپوزیتی به مدت حداقل 24 ساعت از مصرف نوشیدنی های رنگی و الکلی نیز جلوگیری نمود تا روکش دچار لک و تغییر رنگ نگردد.

چه بسا در طی زمان نیز می توان میزان کمی چای و..را مصرف نمود ولیکن بسیار مهم است که میزان مصرف این نوشیدنی ها تحت نظر دندانپزشک متخصص بوده و با کاهش مصرف و تایید دندانپزشک از نوشیدنی هایی مثل چای بهره مند گشت.

لذا مهم است که پس از مصرف مواد غذایی و حتی نوشیدنی های رنگی مثل چای، حتما دندان ها را مسواک زده و از نخ دندان استفاده نمود تا باقی مانده مواد غذایی بر روی دندان ها تجمع نکنند.

همچنین مهم است که در بازه های زمانی معین به متخصص جهت معاینه دندان ها مراجعه و از جویدن مواد غذایی سخت هم پرهیز نمود.

می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی قیمت کامپوزیت دندان کلیک نمایید.

خوردن چایی بعد کامپوزیت دندان

مقاله‌های مرتبط

ثبت ديدگاه