راه های سفید کردن دندان در دندانپزشکی

راه های سفید کردن دندان در دندانپزشکی

راه های سفید کردن دندان در دندانپزشکی چیست؟ در عصر امروز با پیشرفت تکنولوژی علاوه بر برطرف ساختن عیوب دندانی، می توان به سفید کردن دندان در دندانپزشکی پرداخت. چه بسا این نیز یکی از اتفاقات خوبی است که چندین ساله افراد به سبب روش های نوین سفید کردن دندان در دندانپزشکی می توانند دندان [...]

همراه دوستان خود مطالعه کنید!
همراه دوستان خود مطالعه کنید!

راه های سفید کردن دندان در دندانپزشکی چیست؟

در عصر امروز با پیشرفت تکنولوژی علاوه بر برطرف ساختن عیوب دندانی، می توان به سفید کردن دندان در دندانپزشکی پرداخت.

چه بسا این نیز یکی از اتفاقات خوبی است که چندین ساله افراد به سبب روش های نوین سفید کردن دندان در دندانپزشکی می توانند دندان هایی زیباتر داشته و بیش از پیش لبخند بزنند.چنانچه قصد داریم در ادامه به برخی از روش های سفید سازی دندان ها در کلینیک دندانپزشکی اشاره کنیم.

روش های سفید کردن دندان در دندانپزشکی

امروزه به سبب وجود روش های جدید دندانپزشکی می توان به راحتی به سفید کردن دندان ها به صورت طبیعی و حتی شفاف پرداخت..

از جمله برخی روش های سفید کردن دندان در دندانپزشکی نیز عبارتند از:

همچنین می توان از جرم گیری دندان در بازه های زمانی مشخصی برای سفید کردن دندان ها استفاده نمود..حال می خواهیم توضیح مختصری درباره هر یک از این روش های دندانپزشکی ارائه دهیم.

کامپوزیت ونیر

یکی از محبوب ترین روش های سفید کردن دندان در دندانپزشکی کاشت کامپوزیت ونیر می باشد.

  • چرا که کامپوزیت ونیر در صورت رعایت بهداشت دهان و دندان تا حداکثر هفت سال دوام داشته و مقاومت تقریبا خوبی در برابر لکه و تغییر رنگ دارد.در نصب کامپوزیت ونیر نیازی به تراشیدن دندان ها نیست مگر به تشخیص دندانپزشک متخصص..
  • همچنین در نصب این نوع روکش نیازی به پرداخت هزینه بالا نبوده و می توان با پرداخت مناسب ترین قیمت به نصب کامپوزیت پرداخت.
  • تنوع رنگی این روکش بسیار بوده و افراد می توانند از طبیعی ترین تا شفاف ترین رنگ روکش را برای دندان های خود انتخاب کنند.
  • از مزایای این روش این است که در صورتی که اگر روکش کامپوزیتی دچار آسیب فرضا شکستگی شود می توان به ترمیم آن پرداخت.

از معایب نصب روکش کامپوزیتی این است که این روکش می تواند در صورت عدم رعایت صحیح بهداشت دهان و دندان، مقاومت خود را در برابر لکه و تغییر رنگ از دست داده یا این میزان مقاومت کاهش می یابد.

لمینت سرامیکی

یکی از دیگر روش های سفید کردن دندان در دندانپزشکی نصب روکش لمینت سرامیکی می باشد‌.

این روکش دارای هزینه بالایی می باشد و مادام العمر است یعنی برخلاف کامپوزیت ونیر نمی توان آن را از روی دندان ها خارج نمود و حتی امکان ترمیم به هنگام آسیب برای آن نیست و تنها می توان روکش لمینتی را تعویض کرد.

چه بسا ماندگاری این روکش بسیار بالا بوده و از آنجا که مادام العمر است نیاز است که دندان ها تراشیده شوند تا بتوان روکش را بر روی دندان ها نصب نمود.

لمینت سرامیکی مقاومت بالایی دارد و میزان شفافیت بالایی هم دارد و افراد می توانند با نصب این روکش دندان های سفیدی را به خود هدیه دهند..

  • از معایب نصب روکش لمینتی این است که نیاز است دندان ها را تراشید.
  • همچنین نمی توان به ترمیم لمینت پرداخت و تنها می توان آن را تعویض نمود..قیمت و هزینه نصب روکش لمینتی بیش از سایر روش های دندانپزشکی می باشد.

بلیچینگ

از دیگر روش های سفید کردن دندان در دندانپزشکی نیز بلیچینگ دندان می باشد.

بلیچینگ دندان نیز هم در کلینیک دندانپزشکی و هم در خانه انجام می گیرد چه بسا افراد می توانند از هر دو روش در کنار یکدیگر استفاده نمایند.بلیچینگ دندان بر خلاف دو روش قبلی عیوب دندانی را برطرف نمی سازد بلکه تنها به سفیدسازی دندان ها می پردازد.

  • از معایب بلیچینگ می توان به عدم دائمی بودن سفیدی دندان ها اشاره نمود که سفیدی دندان ها موقتی هستند و اگر رژیم غذایی مناسبی نداشت این سفیدی به مرور کمتر می شود.
  • نتیجه بلیچینگ کردن دندان ها غیر قابل پیش بینی می‌باشد.
  • برخی به سبب مواد بلیچینگ دچار حساسیت می شوند.

سفید کردن دندان در دندانپزشکی

خدمات سفید کردن دندان در دندانپزشکی عرشیان

افراد می توانند جهت سفید کردن دندان های خود در کلینیک دندانپزشکی با عرشیان کلینیک تماس حاصل نمایند و با توجه به نوع دندان های خود از بهترین خدمات دندانی بهره مند گردند و دندان های سفیدی را به خود هدیه دهند.

تمامی متخصصین عرشیان کلینیک دارای تخصص بالایی بوده و مهارت زیادی در سفید کردن دندان های افراد دارند.چه بسا تمامی خدمات سفید کردن دندان در عرشیان کلینیک با تضمین میزان کیفیت و قیمت خدمات به انجام می رسند..

جهت بهره مندی از خدمات دندانی عرشیان کلینیک می توانید با شماره درج شده تماس حاصل نمایید.

مقاله‌های مرتبط

ثبت ديدگاه