طرح لبخند دندان خرگوشی

طرح لبخند دندان خرگوشی

منظور از طرح لبخند دندان خرگوشی چیست؟ برخی افراد دارای دندان های خرگوشی می باشند که دندان های جلویی در فک بالای این افراد جلوتر و همچنین بزرگتر از سایر دندان های ایشان می باشد و برخی از این افراد به سبب داشتن طرح لبخند دندان خرگوشی نیز تصمیم به کامپوزیت کردن دندان [...]

همراه دوستان خود مطالعه کنید!
همراه دوستان خود مطالعه کنید!

هزینه خدمات کلینیک عرشیان - 1403

خدماتهزینه(تومان)🎉تخفیف ویژه ۲۰درصد محدود
ترمیم یک سطحی با کامپوزیت1/400/000 تومان1/170/000 تومان
ترمیم دو سطحی با کامپوزیت1/764/000 تومان1/470/000 تومان
ترمیم سه سطحی با کامپوزیت2/040/000 تومان1/670/000 تومان
ترمیم بیلد آپ با کامپوزیت2/124/000 تومان1/770/000 تومان
کف بندی360/000 تومان300/000 تومان
ترمیم یک سطحی با آمالگام1/164/000 تومان970/000 تومان
ترمیم دو سطحی با آمالگام1/644/000 تومان1/370/000 تومان
ترمیم سه سطحی با آمالگام1/884/000 تومان1/570/000 تومان
ترمیم بیلد آپ با آمالگام2/040/000 تومان1/670/000تومان
عصب کشی تک کاناله3/000/000 تومان2/500/000 تومان
عصب کشی دو کاناله3/564/000 تومان2/970/000 تومان
عصب کشی سه کاناله4/764/000 تومان3/970/000 تومان
عصب کشی چهار کاناله5/400/000 تومان4/500/000 تومان
جرمگیری معمولی هر فک600/000 تومان500/000 تومان
جرمگیری تخصصی هر فک900/000 تومان750/000 تومان
کشیدن دندان1/800/000 الی 1/164/000 تومان1/500/000 الی 970/000 تومان
روکش PFM4/200/000 تومان3/500/000 تومان
روکش زیرکونیا4/644/000 تومان3/870/000 تومان
برای دریافت مشاوره و دریافت وقت ویزیت رایگان
قیمت های درج شده برخی از خدمات که به صورت بازه تعیین شده با توجه به تشخیص و ویزیت پزشک میباشد.

منظور از طرح لبخند دندان خرگوشی چیست؟

برخی افراد دارای دندان های خرگوشی می باشند که دندان های جلویی در فک بالای این افراد جلوتر و همچنین بزرگتر از سایر دندان های ایشان می باشد و برخی از این افراد به سبب داشتن طرح لبخند دندان خرگوشی نیز تصمیم به کامپوزیت کردن دندان هایشان می کنند که به کامپوزیت این نوع دندان ها، کامپوزیت دندان خرگوشی می گویند.
طرح لبخند دندان خرگوشی نیز بدین معنی است که افراد به هنگام خندیدن و لبخند زدن دندان های جلویی شان بیرون زده و با برجستگی که دارند ممکن است افراد از لبخند خود رضایت خاطر نداشته باشند و تصمیم به اصلاح طرح لبخند دندان خرگوشی خود با بهره گیری از روش کامپوزیت می گیرند.
چه بسا افراد می توانند با پرداخت میزان هزینه تراشیدن دندان خرگوشی با استفاده از کامپوزیت زیبایی دندان ها و لبخند خود را چندین برابر سازند.

چرا دندان خرگوشی را کامپوزیت کنیم؟

به توصیه دندان پزشکان متخصص و حرفه‌ای زمانی که برخی افراد دارای دندانهای خرگوشی هستند و دندانهای خرگوشی شان جلوتر از سایر دندان‌ها وجود دارند ولی با این حال هیچ گونه آسیب و بیماری سلامت دهان و دندان فرد را به خطر نیانداخته این نیز مشکلی ندارد اما در برخی مواقع افراد تنها به دلیل ظاهر دندان خرگوشی خود تصمیم به کامپوزیت میگیرند.
از آنجا که میدانیم ظاهر دندان‌ ها تاثیر بسیاری در جذابیت چهره افراد دارند برخی افراد تصمیم میگیرند که دندان‌های خود را با کامپوزیت کردن زیباتر ساخته و لبخند دلنشین تری داشته باشند بنابراین برخی افراد جویای میزان هزینه تراشیدن دندان خرگوشی هستند تا با کامپوزیت دندان خرگوشی بتوانند لبخند و دندان های یکدست و زیباتری را داشته باشند.

طرح لبخند دندان خرگوشی

مزایای تراشیدن دندان خرگوشی با کامپوزیت چیست؟

شاید این سوال پیش آید که کامپوزیت دندان خرگوشی چه مزایایی دارد و چه دلیلی باعث شده که اکثر افراد به دنبال کامپوزیت دندان‌های خرگوشی خود باشند..
به همین سبب قصد داریم در این بخش به برخی از این مزایا اشاره کنیم..
روش های متعددی برای زیباتر کردن و اصلاح فرم دندان های خرگوشی وجود دارد مثل لمینت سرامیکی ، تراشیدن دندان، لیفت لثه و … ولیکن کامپوزیت دندان خرگوشی از بین تمامی روش‌های دندانپزشکی محبوبیت بیشتری را در بر دارد کامپوزیت دندان خرگوشی ظاهر بسیار طبیعی دارد از آنجا که میزان روشنی و سفیدی کامپوزیت دندان خرگوشی به حدی است که کاملا طبیعی بوده و زیبایی چهره و لبخند را چندین برابر می سازد.

هزینه‌ی خیلی مناسب

کامپوزیت دندان خرگوشی نسبت به روش‌هایی مثل لمینت سرامیکی هزینه‌ی خیلی کمتری دارد و به همین سبب محبوبیت بیشتری را هم در بر دارد..

مدت زمان نصب

نصب روکش کامپوزیت دندان خرگوشی در حداقل یک جلسه درمانی انجام می‌گیرد و سرعت نصب این روکش از سایر روش ها مثل لمینت سرامیکی بیشتر و سریعتر است از آنجا که سرعت نصب این روکش زیاد است دیگر نیازی به دوره نقاهت نبوده و افراد میتوانند بلافاصله پس از کامپوزیت دندان خرگوشی به مصرف مواد غذایی بپردازند..
ولیکن در این راستا نیاز به مراقبت هایی است که به برخی از آنها اشاره می‌کنیم نصب روکش کامپوزیتی دردی را با خود به همراه ندارد ولیکن دندان پزشکان متخصص به هنگام نصب روکش از بی‌حسی استفاده میکنند..

کاهش احتمال تراش دندان

در نصب روکش کامپوزیت دندان خرگوشی نیازی به تراشیدن مینای دندان نیست در حالی که با نصب روکش لمینیت سرامیکی نیاز است که مینای دندان تراشیده شود البته در برخی مواقع با توجه به صلاحدید دندانپزشک متخصص مقدار کمی از دندان‌ها تراشیده میشود تا روکش کامپوزیتی به خوبی نصب گردد..

تنوع رنگی بالا

کامپوزیت دندان خرگوشی از طیف‌های رنگی متعددی برخوردار است که افراد میتوانند با توجه به سلیقه خود از شفاف ترین تا طبیعی‌ترین رنگ کامپوزیت دندان خرگوشی را نصب نمایند کامپوزیت دندان خرگوشی میتواند عیوبی مثل شکستگی دندان‌ها ، کجی و بدترتیبی دندان ها ، فاصله بین دندان‌ها و… را اصلاح نماید و همچنین اگر برخی افراد علاوه بر داشتن دندان خرگوشی دارای لبخند لثه‌ای باشند میتوانند با نصب این نوع کامپوزیت لبخند لثه‌ای شان را هم اصلاح سازند..
منظور از لبخند لثه‌ ای این است که برخی افراد به هنگام خندیدن و لبخند زدن بیش از آنکه دندان هایشان مشاهده گردد لثه‌هایشان دیده می‌شود و اگر افراد قصد اصلاح این را داشته باشند میتوانند از کامپوزیت استفاده نمایند.
و..

هزینه کامپوزیت دندان - 1403

نوع و برندبه ازای هر واحد
🔹 توکویاما(ژاپنی bw)1/390/000
🔹 توکویاما(ژاپنی) رنگ طبیعی1/090/000
🔹 کاریزما(آلمانی)1/590/000
🔹 سارمکو سوئیس 1/690/000
🔹 اولترادنت نانوسرامیک(آمریکا)2/790/000
🔹 آی پی اس نانو سرامیک (آلمانی)2/890/000
🔹 آی پی اس لیرینگ450/000
جهت دریافت تعرفه کامپوزیت زیبایی با تخفیف ویژه تماس بگیرید ۰۲۱۷۷۲۰۶۰۰۰
📍هم سطح سازی، قرینه سازی رایگان
📍اقساط بدون سود، بلند مدت

هزینه لمینت دندان کلینیک عرشیان - 1403

خدماتلابراتور ۱لابراتور ۲
🔹 لمینت6/500/0008/500/000

ماندگاری کامپوزیت دندان خرگوشی چقدر است؟

در صورتی که مراقبت های لازم از روکش کامپوزیت دندان خرگوشی انجام گیرد این روکش میتواند تا حداکثر هفت سال دوام داشته باشد و مقاومت آن به خوبی حفظ گردد اما در صورتی که این مراقبت ها به خوبی انجام نگیرد به مرور میزان مقاومت کامپوزیت دندان خرگوشی ممکن است کاهش یابد بنابراین در صورتی که افراد به خوبی از این روکش نگهداری و مراقبت کنند میتواند تا حداکثر هفت سال از این روکش بهره‌مند باشند.

چرا دچار دندان خرگوشی می‌شویم؟

علل متعددی می توانند بر ایجاد دندان خرگوشی تأثیر گذار باشند که به برخی از آنها اشاره می‌کنیم
1.وراثت 
2.مکیدن پستانک و یا حتی انگشتان در کودکان بیش از پنج سال 
3.فاصله بین دندانها
4.جایگزین نکردن دندان از دست رفته
5.طبیعی بودن دندان خرگوشی
(بدین معنی که بعضی افراد از ابتدا به صورت کاملا طبیعی دارای این فرم دندانی بوده‌اند و پس از تشخیص دندانپزشک نمیتوان به هیچ عنوان این نوع فرم دندانی را تغییر داد چرا که در حد تناسب با سایر دندان‌ها می‌باشد)
6.زبان زدن دندان های جلو
و..
لذا علل متعددی می توانند بر بروز دندان خرگوشی نقش داشته باشند که به مهمترین آن اشاره نمودیم و افراد می توانند جهت کسب بهره‌مندی از خدمات نصب کامپوزیت دندان خرگوشی و یا کامپوزیت ونیر با عرشیان کلینیک تماس حاصل فرمایند.

معایب کامپوزیت دندان خرگوشی چیست؟

پیشتر به میزان هزینه تراشیدن دندان خرگوشی اشاره نمودیم در این بخش نیاز است علاوه بر مزایا به معایب این نوع کامپوزیت اشاره کنیم در اغلب مواقع زمانی که میزان عیوب دندانی بیش از حد باشد نمیتوان با بهره‌گیری از کامپوزیت دندان خرگوشی به اصلاح این فرم دندانی پرداخت و دندان پزشک متخصص سایر روش ها را برای افراد پیشنهاد میکند
درصورتی که افراد به خوبی از کامپوزیت دندان خرگوشی مراقبت نکنند و نکات مراقبتی آن را نادیده بگیرند به مرور زمان مقاومت کامپوزیت در برابر تغییر رنگ و حتی ضربه و … کاهش می‌یابد درصورتی که افراد به خوبی از کامپوزیت دندان خرگوشی مراقب نکنند و نکات مراقبتی آن را نادیده بگیرند به مرور زمان مقاومت کامپوزیت در برابر تغییر رنگ و حتی ضربه و … کاهش می‌یابد.

طرح لبخند دندان خرگوشی

مراقبت های لازم بر کامپوزیت و لمینت دندان خرگوشی

نیاز است جهت حفظ سلامت کامپوزیت دندان خرگوشی، لمینت سرامیکی و..به نکات ذیل توجه نمود:

1.نیاز است که در طی روز حتما مسواک زده و از نخ دندان استفاده نمود و به رعایت بهداشت دهان و دندان اهمیت داد..
2.از مصرف الکل مشروبات الکی و استعمال دخانیات و … جلوگیری شود و با مشورت با دندانپزشک متخصص استعمال دخانیات و … در حد نیاز کاهش یابد.
3.از مصرف مواد غذایی سفت جویدن اشیاء و … به طور کل خودداری شود.
4.در بازه‌های زمانی معین جهت معاینه دندان‌ها به متخصص مراجعه شود سعی شود حتما به دندانپزشک متخصص مراجعه نمود تا بهترین نوع کامپوزیت دندان خرگوشی بر روی دندان ها نصب شود..
و..
افراد میتوانند جهت تراشیدن دندان خرگوشی خود علاوه بر نصب روکش های لمینت سرامیکی و کامپوزیت ونیر از لیفت لثه بهره مند گردند و بدین جهت به عرشیان کلینیک مراجعه نمایند کافیست جهت کسب اطلاعات بیشتر از میزان هزینه لیفت لثه و سایر خدمات با شماره‌ی درج شده در صفحه سایت تماس حاصل نمود.
طرح لبخند دندان خرگوشی
طرح لبخند دندان خرگوشی

مقاله‌های مرتبط

ثبت ديدگاه