کامپوزیت دندان در رسالت

کامپوزیت دندان در رسالت

کامپوزیت دندان چیست؟ داشتن دندان های مرواریدی و زیبا آرزوی هر شخصی است اما اکثر افراد از این مورد بی بهره هستند. داشتن دندان های سفید و سالم، تغییر بسیاری در چهره شما می دهد. در عصر امروز اکثر افراد با علم پزشکی زیبایی، می توانند ظاهر دندان های خود را زیبا سازند. یکی از [...]

همراه دوستان خود مطالعه کنید!
همراه دوستان خود مطالعه کنید!

کامپوزیت دندان چیست؟

داشتن دندان های مرواریدی و زیبا آرزوی هر شخصی است اما اکثر افراد از این مورد بی بهره هستند. داشتن دندان های سفید و سالم، تغییر بسیاری در چهره شما می دهد. در عصر امروز اکثر افراد با علم پزشکی زیبایی، می توانند ظاهر دندان های خود را زیبا سازند.

یکی از روش های زیبا سازی دندان، کامپوزیت دندان می باشد. در این مقاله به بررسی بهترین کلینیک کامپوزیت دندان در رسالت می پردازیم.

کامپوزیت یکی از روش های زیبا سازی دندان است. در این روش دندان پزشک شما یک لایه نازک از مواد خمیری کامپوزیت را بر روی دندان شما قرار می دهد. پس از فرم دهی با استفاده از یک نور آبی، مواد خمیری را سفت می کنند و بر روی دندان فیکس می کنند.

انواع کامپوزیت دندان:

کامپوزیت ها جزو مواد رزینی هستند و برای زیبا سازی دندان ها استفاده می شوند. انواع کامپوزیت دندان عبارت اند از:

  1. کامپوزیت نوع هیبرید
  2. کامپوزیت میکروفیلد
  3. کامپوزیت نانوفیلد
  4. IPS ونیرها

هر یک از این کامپوزیت ها در موارد به خصوصی استفاده می شوند. برای مثال هر فردی نسبت به سلیقه خود می تواند استحکام و رنگ ایمپلنت دندان های خود را انتخاب کند. البته در هنگام انتخاب بهتر است با دندان پزشک متخصص خود مشورت کند.

یک سری از ایمپلنت ها دارای استحام بیشتر و براقیت و زیبایی کمتر هستند. همچنین یک سری دیگر از ایمپلت ها به دندان ظاهری زیبا و براق می دهند اما از استحکام خوبی برخوردار نیستند.

یک سری از ایمپلنت هایی که در عصر امروز خواهان بسیاری دارد،IPS ها هستند که به علت داشتن ذرات سرامیکی درون خود، نسبت به دیگر ایمپلت ها از استحکام و زیبایی بیشتری برخوردار است و مشابه لمینت های سرامیکی هستند.

کامپوزیت دندان در رسالت

بهترین کلینیک کامپوزیت دندان در رسالت کجاست؟

یکی از بهترین کلینیک های کامپوزین دندان در رسالت، کلینیک عرشیان می باشد. کلینیک عرشیان از بالاترین و مرغوب ترین مواد برای مشتریان خود استفاده می کنند حتی در این زمینه مواد خود را تضمین کرده و در صورت نارضایتی، بازگشت وجه دارند.

زمانی که از مواد مرغوب و با کیفیت برای کامپویت استفاده شود، علاوه بر سفیدی و براقی بیشتر، استحام و عمر کامپوزیت شما بیشتر می شود.

تعداد بالایی کلینیک کامپوزیت دندان در رسالت وجود دارد که باید پیش از مراجعه به مراکز، از سطح کیفیت آن ها اطمینان حاصل فرمایید.

شما می توانید با خیال راحت دندان های خود را به کلینیک عرشیان سپرده و برای مدت طولانی از کامپوزیت های خود استفاده نمایید.

 

چرا دندان های خود را کامپوزیت کنیم؟

کامپوزیت دندان یکی از روش های زیباسازی دندان و استحکام سازی آن است . شما می توانید با توجه به رنگ دلخواه خود، دندان هایتان را کامپوزیت کنید. اگر دندان هایتان به علت های متفاوت لکه دار شده و یا زرد شده است، می توانید کامپوزیت دندان انجام دهید و تغییر بسیاری در چهره خود احساس کنید.

کیلینیک های بسیاری خدمات کامپوزیت دندان در رسالت را انجام می دهند که یکی از بهترین مراکز کامپوزیت دندان در رسالت تهران، کلینیک عرشیان می باشد. در این کلینیک می توانید از بهترین خدمات و بالاترین کیفیت بهره مند شوید.

کامپوزیت به دلیل داشتن حالت خمیری، می تواند به صورت کامل به شکل دندان در آید، این قابلیت باعث می‌شود تا ترمیم‌های انجام شده با کامپوزیت دندان بسیار زیبا و ظاهری بهتری داشته باشند.

در صورتی که رنگ طبیعی دندانتان را دوست دارید و می خواهید و می خواهید آن ها را ترمیم نمایید، می توانید کامپوزیت دندان انجام دهید. کامپوزیت دندان علاوه بر حفظ حالت و رنگ طبیعی دندان، سلامت دندان هایتان را نیز تضمین می کند و از شکستن آن ها جلوگیری می کند.

 

کامپوزیت دندان در رسالت

قیمت کامپوزیت دندان در رسالت:

همانطور که گفته شد، کلینیک عرشیان از بهترین و مرغوب ترین مواد کامپوزیت برای مشتریان خود استفاده می کنند. قیمت کامپوزیت دندان در کلینیک عرشیان نسبت به مواد مختلفی در نظر گرفته می شود از جمله:

  • تعداد دندان ها
  • میزان مهارت دندان پزشک
  • نوع و برند مواد کامپوزیت
  • درجه رنگی کامپوزیت ها
  • منطقه و لوکیشن دندانپزشکی

سلامت و زیبایی دندان ها امری است که حتما باید در هنگام انتخاب کلینیک دندان پزشکی برای انجام امور زیبایی و سلامت دندان، به آن توجه شود.

برای داشتن دندان های کامپوزیت شده سالم در عین حال زیبا، حتما در هنگام انتخاب دندانپزشک خود دقت کنید تا تخصص و مهارت لازم را در این زمینه داشته باشد، در غیر این صورت با کامپوزیت کردن دندان های خود آسیب جدی به آن ها می رسانید.

قیمت کامپوزیت دندان در رسالت نسبت به موارد بالا متغیر می باشد و برای اطلاع دقیق از قیمت هر واحد کامپوزیت می توانید با شماره های موجود تماس حاصل فرمایید و از مشاوره های عرشیان کلینیک استفاده نمایید.

مزایای کامپوزیت دندان :

  • بدون ایجاد حساسیت
  • کوتاهی زمان
  • طبیعی بودن دندان ها
  • حفظ سلامت دندان ها
  • قابلیت تعمیر

در متن بالا به مزایای کامپوزیت دندان اشاره کردیم. شما می توانید با بهترین کیفیت دندان های خود را در کلینیک عرشیان کامپوزیت نمایید. این کلینیک جزو بهترین کلینیک های کامپوزیت دندان در رسالت می باشد.

 

مقاله‌های مرتبط

ثبت ديدگاه