کامپوزیت دندان در هفت حوض

کامپوزیت دندان در هفت حوض

کامپوزیت دندان چگونه انجام می شود؟ زیبایی دندان ها برروی لبخند شما تاثیر به سزایی می گذارد . از این رو افرادی که دارای لکه و یا شکستگی بر روی دندان های خود هستند می توانند یک روش مقرون به صرفه برای روکش دندان های خود به نام کامپوزیت انتخاب کنند. می توانید دندان های [...]

همراه دوستان خود مطالعه کنید!
همراه دوستان خود مطالعه کنید!

کامپوزیت دندان چگونه انجام می شود؟

زیبایی دندان ها برروی لبخند شما تاثیر به سزایی می گذارد . از این رو افرادی که دارای لکه و یا شکستگی بر روی دندان های خود هستند می توانند یک روش مقرون به صرفه برای روکش دندان های خود به نام کامپوزیت انتخاب کنند. می توانید دندان های خود را در کلینیک عرشیان با بهترین قیمت کامپوزیت کنید. در صورتی که به شرق تهران نزدیک هستید می توانید کامپوزیت دندان در هفت حوض را انتخاب کنید.

جالب است بدانید هزینه کامپوزیت دندان مقرون به صرفه تر از لمینت دندان می باشد و نسبت به لمینت رنگ و شکل طبیعی تری دارد.

 

کامپوزیت دندان برای تغییر ظاهری کلی دندان استفاده می شود. کامپوزیت یک ماده خمیری شکل است که برروی دندان قرار می گیرد و دندان پزشک خمیر را روی دندان فیکس می کند و با استفاده از یک نور آبی خمیر را خشک می کند.

ازکامپوزیت ها نیز می توان برای رفع موارد جزئی مانند ترک خوردگی یا شکستگی کم دندان ها  استفاده کرد. با انتخاب بهترین رنگ کامپوزیت دندان مناسب پوست و سایر ویژگی های چهره خود می توانید لبخند خودتان را زیباتر کنید.

انجام ونیر های کامپوزیت نیاز به یک متخصص خبره و کاربلد دارد از این رو خیلی از دندانپزشک ها به مراجعه کنندگان این نوع کامپوزیت را پیشنهاد نمی دهند. میتوانید کامپوزیت دندان در هفت حوض را به روش ونیر انجام دهید زیرا کلینیک عرشیان دارای دندانپزشک های خبره می باشد.

کامپوزیت دندان در هفت حوض

کامپوزیت دندان در هفت حوض برای چه مواردی استفاده می شود؟

از ونیرهای کامپوزیت برای درمان چندین موارد زیبایی دندان استفاده می شود ، از جمله مواردی مانند تغییر رنگ دندان ها ، دندان های کج ، اصلاح خردشدگی و ترک خوردگی دندان یا بستن فاصله ی موجود بین دندان ها،  اغلب با ونیر کامپوزیت و سایر روش های آرایشی زوج انجام می شود تا به تکمیل لبخند کامل کمک کند. در حالی که مسائل مربوط به تراز صحیح تر دندان ممکن است به درمانهای ارتودنسی مانند بریس یا Invisalign احتیاج داشته باشد.

تغییر رنگ دندان ها به علت استفاده از سیگار و یا… از مشکلات رایج دندان ها می باشد. شما با کامپوزیت دندان در هفت حوض می توانید این مشکل را از بین ببرید.

کامپوزیت دندان در هفت حوض برای شکستگی های جزیی و یا خردشدگی های ریز کاربرد دارد. کامپوزیت ونیر یک روش غیر تهاجمی و بسیار مقرون به صرفه برای ترمیم صدمات بدون انجام کارهای گسترده دندانپزشکی است.

ماندگاری کامپوزیت دندان:

ماندگاری کامپوزیت دندان بسته به مراقبت شما و موادی که برای شما استفاده کرده اند، متفاوت است. شما می توانید کامپوزیت دندان در هفت حوض را انتخاب نمایید تا از مرغوب ترین مواد کامپوزیت  بهره مند شوید.

  • میزان مراقبت از دندان ها
  • نوع کامپوزیت مورد استفاده
  • عادات رژیم غذایی بیمار

بسته به روش های نگهداری شما و رعایت مواردی که دکتر به شما گوش زد می کند، ماندگاری کامپوزیت بین 5 تا 8 سال متغیر است. درست است که طول عمر لمینت دندان بسیار بیشتر از کامپوزیت می باشد اما حتی تعمیرات و تعویض کامپوزیت به صرفه تر از لمینت می باشد. برای افرادی که به دنبال رنگ طبیعی دندان و شکل طبیعی دندان هستند، کامپوزیت دندان پیشنهاد می شود.

 

کامپوزیت دندان در هفت حوض

پر کردن کامپوزیت دندان چگونه انجام می شود؟

در گذشته از ماده ای نقره ای رنگ برای پر کردن دندان ها استفاده می شد که ظاهری نامناسب به دندان ها می داد. با گذشت زمان و پیشرفت علم از پرکننده های کامپوزیت به جای آن ماده نقره ای رنگ استفاده می شود که می توان کامپوزیت را به رنگ دندان طبیعی انسان دراورد.

به دلیل ظاهر طبیعی و قیمت مقرون به صرفه‌تر، پرکننده‌های کامپوزیت دندان به طور فزاینده‌ای به عنوان جایگزینی برای آمالگام نقره مورد استفاده قرار می‌گیرند.

پرکننده‌های کامپوزیت برای ترمیم دندان‌های ترک خورده یا پوسیده شده مؤثر هستند زیرا با دندان شما ترکیب می‌شوند و ظاهری طبیعی به شما می‌دهند.
رزین‌های کامپوزیت یا پرکردگی‌های همرنگ دندان، دوام و مقاومت خوبی در برابر شکستگی در پرکردگی‌های کوچک تا متوسط ​​که نیاز به تحمل فشار متوسط ​​ناشی از استرس مداوم جویدن دارند، فراهم می‌کنند.

می توانید برای پر کردن دندان های خود از کامپوزیت دندان در هفت حوض استفاده نمایید. کلینیک عرشیان با داشتن چندین سال سابقه در زمینه زیبایی دندان، تضمین بهترین قیمت کامپوزیت دندان در هفت حوض را به مشتریان خود می دهد.

مزایای کامپوزیت دندان:

  •  طور یکپارچه با دندان‌های طبیعی شما ترکیب می‌شوند و آن‌ها را تقریباً نامرئی می‌کند.
  •  کمی انعطاف‌ پذیر است و درنتیجه سوراخ‌کاری کاهش می‌یابد
  • یک پیوند قوی با دندان شما ایجاد می‌کند.
  •  بادوام هستند و می‌توانند فشار متوسط ​​را تحمل کنند.
  • برای پر کردن‌های کوچک مناسب هستند.
  •  برای سایر تغییرات زیبایی مانند تغییر رنگ یا شکل دندان‌ها استفاده می‌شود.

اگر در محدوده شرق تهران هستید میتوانید کامپوزیت دندان در هفت حوض را با کلینیک عرشیان امتحان کنید. 

کافی است برای زیبایی لبخندتان با بهترین قیمت و کیفیت با کلینیک عرشیان تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان بهره مند شوید.

کامپوزیت دندان در هفت حوض

کامپوزیت دندان در هفت حوض تهران:

یکی از بهترین کلینیک های کامپوزیت دندان در هفت حوض تهران، کلینیک عرشیان می باشد. این کلینیک ضمانت یکساله خدمات به مشتریان خود ارائه می دهد تا با خیالی آسوده تمامی افراد خدمات زیبایی دندان های خود را در این مرکز انجام د هند.

کلینیک عرشیان به صورت 24 ساعته و شبانه روزی به مشتریان خود خدمات ارائه می دهد. در صورتی که به دنبال کلینیک دندانپزشکی با کادر مجرب و شرایط اقساطی هستید به شما کلینیک عرشیان را پیشنهاد می دهیم.

کلینیک عرشیان برای رفاه حال مشتریان اقساط بلند مدت را در نظر گرفته است تا تمامی افراد به راحتی دندان های خود را کامپوزیت، لمینت،جرم گیری و عصب کشی کنند.

کادر مجرب کلینیک عرشیان دارای چندین سال سابقه هستند و از بهترین مواد برای مشتریان خود استفاده می کنند.

اگر سؤالات بیشتری در مورد چگونگی کامپوزیت دندان دارید و نمی‌دانید که آیا این روش گزینه خوبی برای نیازهای ترمیم سلامت دهان شما هست یا خیر، برای مشاوره و راهنمایی بیشتر با کلینیک دندانپزشکی عرشیان تماس بگیرید.

مقاله‌های مرتبط

ثبت ديدگاه