کامپوزیت دندان در هنگام

کامپوزیت دندان در هنگام

علل تفاوت قیمت کامپوزیت دندان در هنگام: یکی از علل تفاوت قیمت کامپوزیت دندان در هنگام، مواد مصرفی آن ها می باشد. کلینیک عرشیان با سال ها سابقه، از بهترین مواد مصرفی برای مشتریان خود استفاده می کند. همانطور که شنیده اید، از قیمت پایین نمی توان انتظار کیفیت بالا داشت. کیفیت کامپوزیت یکی از [...]

همراه دوستان خود مطالعه کنید!
همراه دوستان خود مطالعه کنید!

علل تفاوت قیمت کامپوزیت دندان در هنگام:

یکی از علل تفاوت قیمت کامپوزیت دندان در هنگام، مواد مصرفی آن ها می باشد. کلینیک عرشیان با سال ها سابقه، از بهترین مواد مصرفی برای مشتریان خود استفاده می کند. همانطور که شنیده اید، از قیمت پایین نمی توان انتظار کیفیت بالا داشت. کیفیت کامپوزیت یکی از دلایل اصلی ماندگاری کامپوزیت می باشد.

کامپوزیت های ارزان قیمت پس از گذشت مدتی توسط دندانپزشک ممکن است لکه بیاورد و زرد شود. اما کامپوزیت دندانی که توسط دندانپزشک مجرب و ماهر با کیفیت بالا نصب شود، ماندگاری بالایی خواهد داشت و لکه نمی گیرد.

یکی از موارد مهمی که در هنگام انتخاب کلینیک دندان پزشکی باید به آن توجه داشت، مهارت دندانپزشک و کیفیت مواد مصرفی آن هاست. زمانی که دندانپزشک در کار خود مهارت های لازم را نداشته باشد بدون شک به دندان های شما آسیب وارد می کند در این زمان نه تنها دندان های سالمی ندارید علاوه بر آن زیبایی دندان هایتان را از دست داده اید.

می توانید با خیالی آسوده کامپوزیت دندان در هنگام را با کلینیک عرشیان امتحان کنید.

کامپوزیت دندان در هنگام

مراقبت های پس از کامپوزیت دندان:

مراقب ها پس از کامپوزیت دندان بسیار مهم هستند. در واقع زمانی که شما کامپوزیت دندان انجام می دهید، دندان پزشک به شما نکاتی را یادآور می شود. در صورتی که این نکات را به خاطر بسپارید و آن ها را مو به مو انجام دهید، ماندگاری کامپوزیت خود را بالا تر می برید.

در عصر امروز اکثر افراد مشهور دندان های خود را کامپوزیت و یا لمینت کرده اند. کامپوزیت روشی تضمینی برای درمان و زیبایی رنگ طبیعی دندان شماست.طی تحقیقاتی گفته شده است که افرادی که دارای دندان های مرتب و سفید نیستند از اعتماد به نفس پایینی برخوردار هستند. اگر بدنبال کلینیک در شرق تهران هستید می توانید کامپوزیت دندان در هنگام را امتحان کنید

با کامپوزیت دندان در هنگام می توانید دندان های خود را با رنگی طبیعی درمان کنید و زیبا سازید.

مراقبت های پس از کامپوزیت به دو نوع کوتاه مدت و بلند مدت تقسیم می شود. در صورتی که مراقبت های کوتاه مدت را انجام دهید، ماندگاری کامپوزیت خود را بالا می برید.

  • یکی از مراقبت های اولیه بعد از کامپوزیت دندان مربوط به بی حسی می شود. حتماً شما هم اطلاع دارید که کامپوزیت دندان بیمار با بی حسی باید انجام شود و  تا قبل از آن که قسمت بی حسی به طور کامل از بین برود، بیمار وظیفه دارد تا احتیاط های لازم مانند جویدن و یا گاز گرفتن غذا را انجام دهد تا کامپوزیت دندان وی دچار مشکل نشود.
  • در زمان کامپوزیت کردن، دندانپزشک متخصص نباید اجازه ماندن آب دهان بر روی دندان را دهد. در صورتی که هنگام خشک شدن کامپوزیت آب دهان برروی کامپوزیت بماند، شکل اصلی کامپوزیت تغییر پیدا می کند.
  • در صورتی که بیمار دندان های خود را کامپوزیت کرده باشد، به هیچ عنوان در مراقبت های کوتاه مدت، نباید دندان ها را روی هم فشار دهد و یا دندان قروچه کند.
  • در روز های اولیه پس از کامپوزیت دندان در هنگام باید زا مصرف نوشیدنی های الکل دار و یا مواد غذایی سفت خودداری نمایید.

در این قسمت به مراقبت های کامپوزیت دندان در هنگام در بلند مدت می پردازیم:

  • پس از هر وعده غذایی حتما باید دندان های کامپوزیت خود را مسواک بزنید تا رنگ غذا ها بر روی دندان شما باقی نماند و باعث ایجاد لکه نشود.
  • باید از مسواک مخصوصی که دندانپزشک به شما معرفی می کند، استفاده کنید. در صورتی که از مسواک نامناسب استفاده نمایید به دندان های شما آسیب میرسد.
  • افرادی که دارای کامپوزیت دندان هستند از سیگار، قلیان و یا مواد مخدر کمتر باید استفاده کنند، به دلیل آن که کامپوزیت از رنگ طبیعی خود خارج و رفته رفته زرد و بد رنگ می شود. در برخی از موارد افراد زیادی مشاهده شده اند که برای دندان های خود از ابزارهای نادرستی مانند ناخن، خلال دندان و یا غیره استفاده می کنند که به کامپوزیت دندان آسیب جدی وارد می شود.
  • در صورتی که از دهانشویه استفاده می کنید، باید فاقد الکل باشد.
  • در نوشابه های گازدار و یا آب میوه های غیره طبیعی، نوعی اسید وجود دارد که با نوشیدن آن به کامپوزیت دندان ها آسیب جدی وارد می شود مصرف آنها را کاهش دهید و یا در صورت امکان خودداری کنید.

 

کامپوزیت دندان در هنگام

 

بهترین برند های کامپوزیت دندان در هنگام :

کلینیک عرشیان با انواع مختلفی از برند های کامپوزیت دندان کار می کند. در قسمت زیر انواع برند ها را بررسی می نماییم. در واقع هر برند زمان ترمیم و یا تعویض خاصی دارد و با توجه به طیف رنگی آن زمان ترمیم متفاوتی دارد.

  • Bisco : ماندگاری مطلوب و فرم دهی آسان این برند باعث محبوبیت آن شده است
  • COLTENE:  میزان کیفیت بالا در عین حال قیمت مناسب این نوع برند کامپوزیت، همچنین شباهت بسیار این کامپوزی به مینای دندان باعث مشهور بودن آن شده است.
  • DMG AMERICA: اگر جزو افرادی هستید که تخمه و یا مواد سفت مصرف می کنید، به شما پیشنهاد می کنیم از تاین برند استفاده کنید. مشهور بودن این برند به مقاومت بالای آن است.
  • KERR: این نوع برند مقاومت خوبی در برابر ساییده شدن و ضربه داد همچنین به راحتی لکه دار نمی شود.
  • IPS : این نوع از کامپوزیت شبیه به لمینت سرامیکی می باشد و از مقاومت بالایی برخوردار است.

 

طیف رنگی کامپوزیت دندان در هنگام :

طیف رنگی کامپوزیت دندان نسبت به خواسته مشتریان متفاوت است. قطعا هرچه طیف رنگی به سمت سفید برود هزینه آن نیز بالاتر می رود. هزینه دقیق رنگ کامپوزیت دندان متغییر است و نمی توان یک قیمت دقیق برای آن مشخص نمود.

شما می توانید کامپوزیت دندان خود را به کلینیک عرشیان بسپارید و با بهترین قیمت خدمات زیبایی دندان های خود را انجام دهید. یکی از بهترین کلینیک های کامپوزیت دندان در هنگام، کلینیک عرشیان می باشد.

 

 

 

مقاله‌های مرتبط

ثبت ديدگاه