کامپوزیت دندان در پیروزی

کامپوزیت دندان در پیروزی

نصب کامپوزیت دندان در پیروزی یکی از روش های امروزی جهت زیباتر و سفید تر کردن دندان ها نیز نصب روکش کامپوزیت ونیر می باشد که افراد به جهت نصب این روکش به هر یک از کلینیک های دندانپزشکی موجود مراجعه می کنند در حالی که نصب روکش کامپوزیت ونیر بسیار مهم بوده و نیاز [...]

همراه دوستان خود مطالعه کنید!
همراه دوستان خود مطالعه کنید!

نصب کامپوزیت دندان در پیروزی

یکی از روش های امروزی جهت زیباتر و سفید تر کردن دندان ها نیز نصب روکش کامپوزیت ونیر می باشد که افراد به جهت نصب این روکش به هر یک از کلینیک های دندانپزشکی موجود مراجعه می کنند در حالی که نصب روکش کامپوزیت ونیر بسیار مهم بوده و نیاز به مهارت بالایی دارد.

بدین سبب نیاز است این روکش را در کلینیکی که نصب روکش کامپوزیتی را با تخصص بسیار بالایی انجام می دهند نصب نمود که می توان برای این منظور به کاشت و نصب روکش کامپوزیت دندان در پیروزی پرداخت.

از آنجایی که عرشیان کلینیک از جمله بهترین کلینیک های دندانپزشکی شهر تهران می باشد و تمامی متخصصین از مهارت بالایی در این امر برخوردار بوده و کیفیت تمامی مواد کاشت بالا است می توان به نصب روکش کامپوزیت دندان در پیروزی پرداخت.

در ادامه نیز قصد داریم اشاره بیشتری به کامپوزیت دندان داشته و دریابیم کامپوزیت دندان چیست؟

منظور از کامپوزیت ونیر چیست؟

کامپوزیت روکشی است که جهت ترمیم و زیباتر کردن دندان ها مورد استفاده قرار می گیرد. این روکش می تواند برخی عیوب دندانی اعم از زردی و بد رنگی دندان ها، شکستگیف بد ترتیبی دندان ها، بیرون زدگی و برجستگی دندان ها، دندان های کوچک و بزرگ، لبخند لثه ای و..را به خوبی ترمیم سازد.

این روکش سبب می گردد لبخند افراد زیباتر شده و فرم لبخند نیز اصلاح گردد.

پر کردن دندان با کامپوزیت و نصب روکش نیز در حداقل یک جلسه درمانی انجام می گیرد چنانچه از آنجایی که کامپوزیت ونیر در طیف های رنگی متعددی قابل نصب می باشند افراد می توانند از طبیعی ترین تا شفاف ترین طیف رنگی کامپوزیت ونیر را بر روی دندان های خود نصب نمایند.

بدین شکل زیبایی دندان ها چندین برابر می گردد و می توان از این زیبایی لذت برد.

کامپوزیت دندان در پیروزی

کامپوزیت دندان در پیروزی

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر بر روی تصویر بالا کلیک نمایید.

مزایای نصب کامپوزیت دندان در پیروزی چیست؟

از آنجایی که افراد زیادی علاقمند به نصب روکش کامپوزیتی دارند قصد داریم به برخی مزایای این روکش اشاره کنیم.

  • 1.نصب  در یک جلسه درمانی
  • 2.میزان هزینه خیلی ارزان نسبت به سایر روش ها مثل لمینت سرامیکی
  • 3.قابل ترمیم و تعویض بوده و به هنگام بروز آسیب مثل شکستگی و..نیز می توان به ترمیم روکش کامپوزیتی پرداخت
  • 4.روکش های کامپوزیتی بسیار طبیعی بوده و به مانند دندان های طبیعی می باشند مگر اینکه افراد شفاف ترین و روشن ترین درجه رنگی را انتخاب نمایند
  • 5.نیاز به تراشیدن دندان ندارد مگر اینکه دندانپزشک جهت نصب بهتر و محکم تر روکش نیز تشخیص به تراش میزان کمی از دندان ها دهد.
  • 6.در صورتی که مراقبت های لازم به خوبی انجام گیرند می توان شاهد عمر و دوام هفت ساله روکش کامپوزیتی بود.

و..

بهترین مارک و برند کامپوزیت دندان چیست؟

طبیعتا افرادی که قصد نصب روکش کامپوزیت ونیر را دارند به دنبال بهترین برند کامپوزیتی جهت نصب می باشند به همین سبب در این بخش به بهترین انواع روکش کامپوزیتی اشاره نموده ایم..

Bisco

این نیز از جمله معروف ترین برندهای آمریکایی کامپوزیت دندان می باشد که دارای سیلیکات کلسیم بوده و سبب محافظت از لثه و دندان می گردد.

چه بسا به سبب آن می توان شاهد فرم دهی بهتر روکش کامپوزیتی و میزان مقاومت خوب آن بود.

DMG America

این نوع  از بهترین مارک های میکرو می باشد . این برند کامپوزیت مقاومت خوبی را در بر دارد و در اسرع وقت نیز در برابر لیزر سفت می گردد. بنابراین این نوع برند کامپوزیتی برای افرادی که می خواهند روکش کامپوزیتی شان زود دچار فرسایش نشود و آسیب نبیند نیز مناسب می باشد.

DMP Dental

از بهترین مارک های نانو نیز این برند کامپوزیتی است که دارای شکل پذیری زیادی می باشد همچنین این نوع برند کامپوزیتی میزان احتمال کمتری برای تغییر رنگ دارد و افراد زیادی به سبب عدم تغییر رنگ این نوع مارک را تهیه کرده اند.

برندهای دیگری هم جهت نصب روکش کامپوزیتی وجود دارند که از کیفیت و رضایت بسیاری برخوردار هستند و ما تنها به برخی از آن ها اشاره نمودیم..ولیکن می توان جهت کسب اطلاعات بیشتر از این امر با عرشیان کلینیک تماس حاصل نمود.

هزینه کامپوزیت دندان چقدر است؟

میزان هزینه و قیمت کامپوزیت ونیر نیز وابسته به عوامل متعددی تعیین می گردد که برخی از آن ها عبارتند از:

تعداد دندان های مورد نظر جهت کامپوزیت کردن

هر چه تعداد دندان ها جهت نصب روکش کامپوزیت کمتر باشند میزان هزینه نهایی نصب کمتر خواهد بود فرضا هزینه کامپوزیت دندان های بالایی که نمایان لبخند هستند کمتر از کامپوزیت دو ردیف دندان ها می گردد.

نوع برند کامپوزیتی

طیف و درجه رنگی کامپوزیت

معاینه اولیه و مشاوره فرضا در صورت نیاز به جرم گیری پیش از نصب، هزینه جرم گیری دندان جداگانه اعمال می شود

میزان تخصص و مهارت دندانپزشک

هر چه دندانپزشک تخصص و تجربه کاری بالاتری در نصب روکش کامپوزیت داشته باشد میزان هزینه کامپوزیت دندان در پیروزی افزایش می یابد.

محل جغرافیایی کلینیک

و..

چه بسا علل متعددی بر این امر تاثیرگذار هستند که به مهم ترین آن ها اشاره شد.

معایب روکش کامپوزیتی

  • احتمال تغییر رنگ و بروز لک بر روکش کامپوزیتی زیاد است ولیکن این نیز زمانی احتمال بیشتری پیدا می کند که افراد مراقبت های لازم بر حفظ سلامت روکش کامپوزیت را رعایت نمی کنند
  • ممکن است برخی افراد با نصب این روکش دچار حساسیت دندانی در اولین روزهای نصب شوند
  • میزان طول عمر این روکش از لمینت سرامیکی کمتر است
  • ممکن است در صورت عدم رعایت نکات مراقبتی مقاومت روکش کامپوزیتی به مرور زمان کاهش یابد

و..

چه بسا از آنجایی که کامپوزیت دندان علاوه بر سفید کردن دندان ها به برطرف کردن عیوب دندانی فرضا فاصله بین دندان و سایر موارد که پیشتر به آن ها اشاره شد می پردازد نیز می توان با نصب کامپوزیت دندان در پیروزی نزد برترین و مجرب ترین متخصصین از سلامت دندان های طبیعی و کیفیت بالای روکش اطمینان حاصل نمود.

می توان جهت کسب اطلاعات بیشتر  و نصب کامپوزیت دندان در پیروزی با عرشیان کلینیک تماس حاصل گرد.

مقاله‌های مرتبط

ثبت ديدگاه