کلینیک دندانپزشکی در سرسبز

کلینیک دندانپزشکی در سرسبز

  گاهی پیش می‌آید که پس از درمان دندان و یا جراحی دندان، بیمار مجددا باید مراجعه کند. در کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی سرسبز، با وجود اینکه همه درمان ها با دقت لازم انجام ‌ی گیرد. ممکن است به دلایلی بیمار دچار عوارضی شود. مثلا بعد از جراحی دندان عقل دچار خونریزی شود. یا ممکن [...]

همراه دوستان خود مطالعه کنید!
همراه دوستان خود مطالعه کنید!

 

گاهی پیش می‌آید که پس از درمان دندان و یا جراحی دندان، بیمار مجددا باید مراجعه کند. در کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی سرسبز، با وجود اینکه همه درمان ها با دقت لازم انجام ‌ی گیرد. ممکن است به دلایلی بیمار دچار عوارضی شود. مثلا بعد از جراحی دندان عقل دچار خونریزی شود. یا ممکن است درد او قطع نشود. بیمار تمایل دارد به مکانی مراجعه کند که هر زمان و در هر ساعت از شبانه روز بتواند به آنجا مراجعه کند. و مشکلات احتمالی او درمان گردد. کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی سرسبز (یک شبانه روزی واقعی)، یک انتخاب مناسب است. و در هر ساعت از شبانه روز پذیرای شماست.

این کلینیک با دارا بودن چندین دندانپزشک مجرب و همچنین چند یونیت دندانپزشکی در فضایی آرام و امن، آماده خدمت رسانی به شما است. کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی سرسبز خدماتی از جمله عصب کشی دندان، کامپوزیت دندان، ترمیم کامپوزیت دندان، ترمیم پرکردگی دندان، بلیچینگ و غیره به مراجعه کنندگان عزیز، ارائه می دهد.

قیمت خدمات دندانپزشکی شبانه روزی سرسبز

در اینجا به صورت مختصر تمامی خدمات کلینیک دندانپزشکی واقع در سرسبز را به طور کوتاه توضیح می‌هیم. در انتها جدول قیمت‌ها و تخفیف‌ها را قرار داده‌ایم. جدول قیمت روز را نشان می‌دهد و ممکن است با توجه به بی‌ثباتی بازار ارز، دچار تغییر گردد.

قیمت عصب کشی یا درمان ریشه

عصب کشی یا درمان ریشه زمانی انجام می‌شود که خرابی دندان از سطح به عصب دندان رسیده باشد. بسته به دندان و اینکه چند کاناله است قیمت تغییر می‌کند. عصب کشی دندان یا درمان ریشه، خارج کردن ریشه یک دندان و تمیز کردن آن است. سپس محل خالی شده را با مواد ترمیمی پر کرده تا از نفوذ باکتری‌ها جلوگیری شود. با این کار دندان بدون عصب زنده در دهان باقی می‌ماند. دیگر موقع جویدن غذا درد نمی‌گیرد. از نظر زیبایی نیز باقی ماندن دندان در دهان بیشتر به نفع بیمار است. عصب کشی و درمان ریشه در دندانپزشکی شبانه روزی عرشیان واقع در سرسبز با حضور پزشکان متخصصص انجام می شود. دندانپزشکی شبانه روزی سرسبز بهبود دهنده خواهد بود

قیمت ترمیمی پرکردن دندان با آمالگام

پر کردن دندان وقتی انجام می‌شود که دندان دچار پوسیدگی باشد. قسمت پوسیده تراشیده شده و خارج می‌گردد، سپس اقدام به پر کردن می‌کنند. جهت ترمیم دندان یا پر کردن، از ماده آمالگام استفاده می‌گردد. آمالگام آلیاژی متشکل از جیوه به علاوه نقره، مس، روی و قلع است. این آلیاژ برای پر کردن دندان دارای استحکام بالایی است. از قدیمی‌ترین مواد پرکردگی دندان نیز محسوب می‌شود. اگر نیاز به ترمیم دندان دارید کافی است با دندانپزشکی شبانه روزی سرسبز تماس بگیرید: 02177446466

قیمت ترمیمی دندان با کامپوزیت در دندانپزشکی شبانه روزی سرسبز

اگر دندان‌های جلویی دهان، نیاز به پرکردگی داشته باشند، از کامپوزیت استفاده می‌شود. کامپوزیت به رنگ دندان است و ترمیمی بودن دندان را نشان نمی‌دهد. برای دندان‌هایی که دیده می‌شوند، این روش مناسبی است که در دندانپزشکی شبانه روزی سرسبز صورت می پذیرد. از ویژگی‌های بارز این ماده، این است که دچار خوردگی نمی‌شود.  از این ماده بیشتر برای رفع پوسیدگی‌های کوچک دندان استفاده می‌شود. زیرا نسبت به آمالگام قیمت بالاتری دارد به همین دلیل برای پوسیدگی‌های بزرگ از آن استفاده نمی‌شود. البته در صورتی که بیمار بخواهد و هزینه مدنظرش نباشد، مانعی برای انجام آن نیست.

قیمت روکش pfm

این روکش از جنس متال سرامیک است. ابتدا یک لایه فلزی است و روی آن یک لایه سرامیکی که به آن پرسلن می‌گویند. معمولا پس از عصب کشی بهتر است دندان روکش شود. بهتر است از این نوع روکش برای دندان‌های عقبی که خیلی در معرض دید نیستند، استفاده شود. زیرا به مرور امکان نمایان شدن فلز است که دیده شدن آن جالب نیست.

قیمت روکش زیرکونیا در دندانپزشکی شبانه روزی سرسبز

روکش زیرکونیا، یک روکش تماما سرامیکی است. از این نوع روکش برای دندان‌های جلویی معمولا استفاده می‌شود. روکش زیرکونیا از آلیاژ اکسید زیرکونیوم که به رنگ سفید است، ساخته شده است.تناسب این روکش با بدن انسان باعث شده است، استفاده از آن هیچ بوی بدی در دهان ایجاد نمی‌کند. همچنین به راحتی می‌توان به آن شکل داد و روی آن شیارهایی ایجاد کرد. نکته جالب این روکش این است که عایق است. برای افرادی که دندان‌های آنها به گرما و سرما حساس است، بسیار مناسب است.

البته اگر بیمار بخواهد می‌توان برای دندان‌های عقب نیز از آن استفاده کرد. این جنس زیبایی خاصی به دندان می‌دهد. بطور کلی اگر از روکش دندان استفاده می‌کنید، باید بهداشت دهان را بسیار رعایت کنید. مرتب اطراف روکش را تمیز کنید تا دندان پایه دچار پوسیدگی نشود. دندانپزشکی شبانه روزی سرسبز برای درمان کنار شما خواهد بود.

قیمت بلیچینگ آفیس

بلیچینگ، یکی از روش‌های سفید کردن دندان است. وقتی مینای دندان دچار تغییر رنگ شد، دندان‌ها زرد رنگ می‌شوند. به مرور زمان و با افزایش سن، ضخامت مینای دندان کمتر شده و رنگ عاج مشخص می‌شود. این روش به مینای دندان آسیب کمی می‌رساند. بلیچینگ آفیس معمولا در مطب انجام می‌شود. در این روش، متخصص به کمک مواد مخصوص طی دو سه جلسه دندان‌ها را سفید می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر کافی است با دندانپزشکی شبانه روزی عرشیان واقع در سرسبز تماس بگیرید: 02177446466

قیمت بلیچینگ هوم + آفیس در دندانپزشکی شبانه روزی سرسبز

بلیچینگ هوم در منزل انجام می‌گیرد. با مشاوره دندانپزشک و راهنمایی او، با موادی که در اختیار شما قرار می‌دهد، می‌توانید غیر از کلینیک، در منزل نیز بلیچینگ انجام دهید. تفاوت روش هوم با آفیس در غلظت مواد است. اگر آفیس ظرف دو یا سه جلسه کار انجام پذیرد؛ در روش هوم چند هفته طول می‌کشد.

قیمت کامپوزیت زیبایی توکویاما ژاپن

یکی از برندهای معروف ژاپنی کامپوزیت دندان، توکویاما است. در کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی از این برند به عنوان یک برند متوسط رو به خوب استفاده می‌شود. یک سال ضمانت نیز دارد. این کامپوزیت از مقاومت خوبی در برابر سایش برخوردار است. دارای سطح صاف با درخشندگی بالاست. ماندگاری نسبتا بالایی نیز دارد. همچنین هم اکنون دارای تخفیف است. کسب اطلاعات بیشتر درباره کامپوزیت دندان : کامپوزیت دندان

قیمت کامپوزیت کاریزما آلمان دندانپزشکی شبانه روزی سرسبز

از دیگر برندهای آلمانی معروف کامپوزیت دندان در بازار، کامپوزیت کاریزما است. این کامپوزیت نیز در دندانپزشکی شبانه روزی سرسبز دارای تخفیف استثنایی است. در تکنولوژی جدید، کامپوزیت کاریزما دارای ذرات فیلر میکروگلس است. به این وسیله دارای یک تطابق بسیار خوب با سایر دندان،های کامپوزیت نشده است. به کمک آن می‌توان دندان را اسپلینت (گرفتن دندان لق) کرد.

قیمت کامپوزیت IPS آلمان

از دیگر برندهای معروف کامپوزیت دندان، که آلمانی هم هست، آی پی اس است. علاوه بر کیفیت قابل قبول، دارای تخفیف استثنایی نیز هست. این کامپوزیت به دلیل خواص مطلوب فیزیکی، به زیبایی لمینت‌های سرامیکی دیده می‌شوند. این کامپوزیت از نانومواد هیبریدی ساخته شده است. این نسل جدید از ونیر کامپوزیت علاوه بر دارا بودن ذرات سرامیک، مستحکم نیز هستند. در مقابل رنگ‌پذیری مقاومت بالایی دارند. از مزایای این کامپوزیت که در دندانپزشکی شبانه روزی سرسبز برایتان گذاشته می شود، درخشنده‌تر بودن است. همچنین طول عمر آن حدود ۶ سال است که مدت بیشتری نسبت به کامپوزیت‌های معمولی است. مهمتر از همه نیاز به تراشیدن دندان نیز نیست.

قیمت کامپوزیت اولترادنت آمریکا

از دیگر برندهای شناخته شده آمریکا، اولترادنت است. این کمپانی بیش از ۴۰ سال سابقه طراحی و ساخت محصولات دندانپزشکی را دارد. ونیرهای این کمپانی بسیار معروف هستند. شکل‌دهی و تقارن آنها روی دندان دندان بسیار راحت است. پس از شکل‌دهی و پولیش، به دلیل کیفیت بالای این محصول، اصلا غیرطبیعی به نظر نمی‌رسد. بلکه کاملا هم طبیعی دیده می‌شود. تکنولوژی پیشرفته به کار رفته در این محصول، نتایج شگفت انگیزی را عرضه می‌کند. این کامپوزیت نیز در کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی سرسبز از تخفیف ویژه برخوردار است.

رزرو نوبت در دندانپزشکی شبانه روزی سرسبز

 در وبسایت آدرس و شماره تماس دندانپزشکی شبانه روزی سرسبز گذاشته شده است. با تماس با ما و گرفتن وقت معاینه و مشاوره، در خدمت مراجعه‌کنندگان عزیز هستیم.

دندانپزشکی شبانه روزی سرسبز

تمامی مراحل درمانی در شبانه روزی سرسبز توسط دندانپزشکان با مهارت انجام می‌شود. همچنین ۲۴ ساعته، در هر زمان که نیاز داشته باشید، آماده ارائه خدمات هستیم.  هر زمانی که نیاز به درمان داشته باشید یا نیازمند خدمات پس از درمان باشید، می‌توانید مراجعه نمایید. در صورت داشتن هر سوالی درباره مواد مورد استفاده دندانپزشکی شبانه روزی سرسبز، خدمات درمانی، قیمت‌ها و مدت تخفیف‌ها، حتما با ما تماس بگیرید. ابتدا قیمت‌های شبانه روزی سرسبز را به سایر کلینیک‌ها مقایسه کنید، تا با خیال راحت انتخاب کرده ومراجعه نمایید.

 

مقاله‌های مرتبط

ثبت ديدگاه