قیمت کاشت نگین دندان

قیمت کاشت نگین دندان

میزان قیمت کاشت نگین دندان چقدر است؟ می‌دانیم که آدمی علاقه زیادی به زیبایی دارد چه بسا علاوه بر بهره مندی از روش های زیبایی دندان مثل نصب کامپوزیت ونیر، افراد متعددی به کاشت نگین دندان می‌پردازند چرا که زیبایی دندان‌هایشان بیش از قبل می‌شود.. به همین سبب قصد داریم در راستای اشاره [...]

همراه دوستان خود مطالعه کنید!
همراه دوستان خود مطالعه کنید!

هزینه خدمات کلینیک عرشیان - 1403

خدماتهزینه(تومان)🎉تخفیف ویژه ۲۰درصد محدود
ترمیم یک سطحی با کامپوزیت1/400/000 تومان1/170/000 تومان
ترمیم دو سطحی با کامپوزیت1/764/000 تومان1/470/000 تومان
ترمیم سه سطحی با کامپوزیت2/040/000 تومان1/670/000 تومان
ترمیم بیلد آپ با کامپوزیت2/124/000 تومان1/770/000 تومان
کف بندی360/000 تومان300/000 تومان
ترمیم یک سطحی با آمالگام1/164/000 تومان970/000 تومان
ترمیم دو سطحی با آمالگام1/644/000 تومان1/370/000 تومان
ترمیم سه سطحی با آمالگام1/884/000 تومان1/570/000 تومان
ترمیم بیلد آپ با آمالگام2/040/000 تومان1/670/000تومان
عصب کشی تک کاناله3/000/000 تومان2/500/000 تومان
عصب کشی دو کاناله3/564/000 تومان2/970/000 تومان
عصب کشی سه کاناله4/764/000 تومان3/970/000 تومان
عصب کشی چهار کاناله5/400/000 تومان4/500/000 تومان
جرمگیری معمولی هر فک600/000 تومان500/000 تومان
جرمگیری تخصصی هر فک900/000 تومان750/000 تومان
کشیدن دندان1/800/000 الی 1/164/000 تومان1/500/000 الی 970/000 تومان
روکش PFM4/200/000 تومان3/500/000 تومان
روکش زیرکونیا4/644/000 تومان3/870/000 تومان
برای دریافت مشاوره و دریافت وقت ویزیت رایگان
قیمت های درج شده برخی از خدمات که به صورت بازه تعیین شده با توجه به تشخیص و ویزیت پزشک میباشد.

میزان قیمت کاشت نگین دندان چقدر است؟

می‌دانیم که آدمی علاقه زیادی به زیبایی دارد چه بسا علاوه بر بهره مندی از روش های زیبایی دندان مثل نصب کامپوزیت ونیر، افراد متعددی به کاشت نگین دندان می‌پردازند چرا که زیبایی دندان‌هایشان بیش از قبل می‌شود..

به همین سبب قصد داریم در راستای اشاره به میزان قیمت کاشت نگین دندان، توضیحاتی مفید و مهم را ارائه دهیم..

منظور از کاشت نگین دندان چیست؟

نگین دندان همان سنگ های قیمتی و یا جواهرات طبیعی می باشد که بسیار براق بوده و بی‌رنگ می‌باشد.جالب توجه است که در اکثر مواقع در ساخت نگین دندان از سنگ های رنگارنگ بسیار ریزی استفاده می گردد فرضا طلا و..

عموماً دندانپزشک متخصص نگین دندان را بر روی دندان جلویی و بالای دندان های پیشین نصب می‌کند ولیکن افراد می‌توانند با توجه به نوع سلیقه خود در صورت تایید دندانپزشک نگین دندان را در هر قسمت از دندان‌های خود نصب کنند.

مهم است که نگین دندان روی دندانی انجام گیرد که به هنگام لبخند زدن نمایان گردد.چه بسا حائز اهمیت است که جهت کاشت نگین دندان به دندانپزشکی متخصص و مجرب مراجعه نمود..چرا؟

در ادامه به این مسأله اشاره می کنیم.

قیمت کاشت نگین دندان

نحوه کاشت نگین دندان چگونه است؟

در ابتدا نیاز است که نوع نگین دندان مشخص شود و سپس با انتخاب دندانپزشکی متخصص می‌توان به کاشت نگین دندان پرداخت.دندانپزشکی که در زمینه کاشت نگین بر روی دندان مهارت و تجربه بالایی دارد ابتدا دندان‌ها را به صورت کامل تمیز می‌نماید و پس از اطمینان از تمیزی کامل دندان‌ها به کاشت نگین دندان می‌پردازد.مدت زمان کاشت نگین دندان طولانی نبوده و حداکثر ۱۵ دقیقه به طول می انجامد.

چه بسا کاشت نگین دندان به هیچ عنوان درد ندارد.دندانپزشک در مراحل بعدی با بهره‌گیری از مواد زیر سازی به چسباندن نگین بر روی دندان می پردازد..

مهم است که نگین با دندان هم سطح باشد.

چنانچه مهم است که در فرایند کاشت نگین دندان به هیچ عنوان به مینای دندان آسیب وارد نگردد چرا که اگر دندانپزشک در زمینه کاشت نگین دندان تجربه و مهارت کافی را نداشته باشد ممکن است به مینای دندان آسیب وارد کند.

زمانی که مینای دندان دچار آسیب گردد به مرور زمان ممکن است دندان دچار پوسیدگی می شود.

بنابراین توصیه می‌کنیم با پرداخت مناسب‌ترین قیمت کاشت نگین دندان در کلینیک دندانپزشکی عرشیان، زیبایی و سلامت دندان‌هایتان را به خوبی حفظ کنید

این را بدانید که کم بودن هزینه نصب نگین دندان در برخی کلینیک های دندانپزشکی به معنای بهتر بودن کیفیت نصب نمی باشد بنابراین توصیه می‌کنیم زیبایی و سلامت دندان‌هایتان را فدای پرداخت هزینه‌ای بسیار کم نکنید.

مهمترین نکات مراقبتی پس از کاشت نگین دندان

  • مهم است که بهداشت دهان و دندان به خوبی رعایت گردد
  • باید از زبان زدن به نگین دندان خودداری شود چرا که احتمال بروز عفونت را افزایش می‌دهد
  • باید از خوردن و جویدن مواد غذایی سفت و سخت خودداری نمود
  • بعد از بیرون آوردن نگین دندان از محفظه اصلی آن را لمس نکنید در عوض سعی کنید آن را با انبر برداشته تا احتمال بروز آسیب و عفونت کاهش یابد
  • مهم است که مصرف نوشیدنی‌های الکلی و استعمال دخانیات و کشیدن سیگار و.. به حداقل ممکن برسد

چه بسا نکات مراقبتی بسیاری وجود دارد که به برخی از مهم‌ترین آنها اشاره نمودیم.چنانچه قصد کاشت نگین دندان را داشتید می توانید با شماره درج شده در صفحه سایت تماس گیرید.

میزان ماندگاری نگین دندان چقدر است؟

احتمالاً می‌دانید که نگین دندان با چسب‌های مخصوصی نصب می‌شوند و این چسب ها مقاومت بالایی در برابر عواملی مثل مسواک زدن و مواد غذایی دارند.

جالب توجه است که میزان مقاومت چسب‌های نگین دندان بسیار زیاد می‌باشد و افراد نمی‌توانند به راحتی آن را از دندان کنده و جدا کنند چرا که در این صورت به دندان آسیب می‌رسد..

بنابراین مهم است که دندانپزشک متخصص و کاربلدی را انتخاب نموده تا بتوان در صورت تمایل به برداشتن نگین دندان توسط ایشان به کلینیک دندانپزشکی مراجعه نمود.لذا افراد می توانند جهت کاشت نگین دندان با شماره درج شده در صفحه سایت تماس حاصل نمایند.

ولیکن در پاسخ سوال مدت زمان ماندگاری نگین چقدر است باید بیان داریم که نگین دندان حداقل ۶ و حداکثر ۱۲ ماه دوام دارد و طول دوام آن بیشتر از یک سال نمی‌گردد نگین دندان هم به نوعی یک بار مصرف می باشد ولی میتوان از نگین دائم که ماندگاری بیشتری دارد استفاده نمود..

در حالی که متقاضیان نصب نگین دندان متحرک بیشتر از متقاضیان نصب نگین دندان دائم و ثابت هستند.

به طور کل مجدداً یادآور می‌شویم که مهم است نگین دندان توسط دندانپزشکی مجرب و کار بلد نصب گردد‌ چرا که برخی از سالن های زیبایی با تبلیغات کاشت نگین دندان با هزینه کم افراد را ترغیب می کنند که به کاشت نگین دندان بپردازند در حالیکه نصب نگین دندان رستوران های زیبایی بهداشتی و تخصصی نبوده و احتمال بروز عفونت، باکتری و حتی پوسیدگی دندان بسیار زیاد می‌باشد.

میزان درد ناشی از کاشت نگین دندان

همانطور که پیشتر اشاره نمودیم نگین دندان بدون هیچ دردی بر روی دندان ها نصب میگردد و در سریعترین زمان ممکن هم کاشته می‌شود بنابراین به خودتان نگرانی راه نداده و با خیال راحت با مراجعه به دندان پزشک متخصص به کاشت نگین دندان بپردازید
نکات لازم بر برداشتن نگین دندان

همان‌قدر که کاشت نگین دندان توسط دندانپزشک متخصص اهمیت دارد، مهم است که نگین دندان توسط دندانپزشکی مجرب برداشته شود تا احتمال بروز آسیب بر دندان کاهش یابد بنابراین به هیچ عنوان خودتان نگین دندان را نکنده و از دندان جدا نکنید چرا که چسب نگین می‌تواند به مینای دندان آسیب برساند و این آسیب به مرور زمان مشهود می‌گردد.

دندانپزشکی متخصص با روش های اصولی مثل کامپوزیت ونیر به ترمیم سوراخ ایجاد شده در دندان به سبب جدا شدن نگین از محل می پردازد. می توانید برای کسب اطلاع از قیمت کامپوزیت ونیر سرامیکی بر روی لینک کلیک نمایید.

بنابراین به این نکته توجه کنید…اشاره کردیم که:

در کاشت و برداشتن نگین دندان مهم است که دندان پزشک متخصص از تجربه بالا و تخصص بسیاری برخوردار باشد چرا که ممکن است به مینای دندان آسیب برساند زمانی که نگین دندان از روی دندان برداشته شد باید مواد چسبنده به طور کامل توسط دندان پزشک از روی دندان پاک شود و سپس جای آنها خشک شود زمانی که نگین را از دندان برداشتید نیاز است که جای نگین حتما ترمیم شود تا دندان به هیچ عنوان آسیب نبیند در غیر این صورت ممکن است دندانتان به مرور زمان عفونت کند..

این نکته حائز اهمیت است که اگر به هنگام خوردن غذای سفت نگین دندان کنده شده و شکست نیاز است که حتما به دندان پزشک متخصص مراجعه کنید و از این اتفاق به سادگی عبور نکنید چرا که ممکن است جای خالیه دندان به مرور زمان جای تجمع باکتری ها شده و مینای دندان به سبب عفونت کاملا از بین روند.

قیمت کاشت نگین دندان

میزان هزینه و قیمت کاشت نگین دندان

چه بسا پس از برداشته شدن نگین دندان دندان پزشک متخصص و مجرب روکش پلاستیکی را بر روی محل خالی نگین دندان گذاشته و با بهره گیری از چسبی مخصوص جای خالی را می چسباند تا از بروز آسیب های احتمالی جلوگیری کند عوامل متعددی بر میزان هزینه نهایی کاشت نگین دندان موثر هستند : فرضا کیفیت مواد ، چسب نگین ، میزان تمیز کردن و سفید کردن دندان ، نوع و جنس نگین دندان ، تخصص دندانپزشک و ….. که همه اینها در کنار هم میتوانند میزان هزینه نگین دندان را تخمین زنند چه بسا میتوانید برای کسب اطلاعات دقیق تر از میزان قیمت کاشت نگین دندان در کلینیک دندانپزشکی عرشیان با شماره درج شده در صفحه سایت تماس حاصل نمایید..

چرا به عرشیان کلینیک مراجعه کنیم؟

دندانپزشکان عرشیان همگی دارای تخصص و مهارت بالایی در زمینه نصب و کاشت نگین دندان هستند و کلینیک دندانپزشکی عرشیان نیز کیفیت و قیمت تمامی خدمات خود از جمله کاشت نگین بر روی دندان را تضمین می نمایند بنابراین افراد می توانند با خاطر جمعی از کیفیت بالای چسب نگین دندان به کاشت نگین بر روی دندان در عرشیان کلینیک بپردازند.

می توان جهت کسب اطلاع از قیمت کاشت نگین دندان بر روی کامپوزیت و.. با شماره درج شده در صفحه سایت تماس حاصل نمود.

مقاله‌های مرتبط

ثبت ديدگاه