کلینیک دندانپزشکی در هنگام

کلینیک دندانپزشکی در هنگام

انتخاب کلینیک دندانپزشکی در هنگام انتخاب یک کلینیک دندانپزشکی در هنگام کار آسانی نیست، زیرا دندانپزشکی های متعددی در این محدوده وجود دارد و انتخاب بهترین آن ها زمان بر است. در این مقاله بهترین کلینیک دندانپزشکی در هنگام را به شما معرفی می کنیم تا انتخاب آسانی داشته باشید. کلینیک های دندانپزشکی برای رقابت [...]

همراه دوستان خود مطالعه کنید!
همراه دوستان خود مطالعه کنید!

انتخاب کلینیک دندانپزشکی در هنگام

انتخاب یک کلینیک دندانپزشکی در هنگام کار آسانی نیست، زیرا دندانپزشکی های متعددی در این محدوده وجود دارد و انتخاب بهترین آن ها زمان بر است. در این مقاله بهترین کلینیک دندانپزشکی در هنگام را به شما معرفی می کنیم تا انتخاب آسانی داشته باشید.

کلینیک های دندانپزشکی برای رقابت با یکدیگر باید خدمات متفاوتی را به مشتریان خود ارائه دهند. برای مثال یک کلینیک خوب باید امکانات رفاهی عالی برای مشتریان خود رقم بزند تا بتواند از سایر رقبای خود مشتری بیشتری جذب کند.

یکی از بهترین کلینیک دندانپزشکی در هنگام کلینیک عرشیان معرفی شده است که علاوه بر قیمت به صرفه، از بهترین کادر درمانی و مرغوبترین مواد استفاده می کند.

کلینیک دندانپزشکی در هنگام

دندانپزشکی زیبایی چیست؟

یکی از حوزه های خدماتی دندانپزشکی، دندانپزشکی زیبایی می باشد که هدف ان اصلاح طرح لبخند و زیبایی دندان می باشد. گستره‌ی دندانپزشکی زیبایی بسیار زیاد بوده و می‌توان با آن حجم زیادی از مشکلات دندان را بر طرف نمود.

لمینت، بلیچینگ، افزایش طول دندان، اصلاح لثه، ایمپلنت، بریج، انواع کامپوزیت دندان، لمینت، روکش، ارتودنسی و… از جمله اقدامات این حوزه هستند. در اینجا به همه خدمات زیبایی دندان می پردازیم. یکی از کلینیک های دندانپزشکی زیبایی در شرق تهران، کلینیک دندانپزشکی در هنگام می باشد که عرشیان نام دارد.

یکی از کارآمد ترین و مهم ترین شیوه های دندانپزشکی، زیبایی دندان هاست. دندانپزشکی زیبایی به مجموعه‌ای از اقدامات دندانپزشکی گفته می‌شود؛ خدمات این دسته عموماً جنبه درمانی ندارند و بیشتر برای افزایش زیبایی و مرتب نمودن شکل ظاهری دندان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

لازم به ذکر است که بخش زیادی از این اقدامات زیبایی جنبه درمانی نیز دارند. برای مثال زمانی که افراد نیاز به کامپوزیت دندان دارند، پیش از آن باید دندان های خود را برای کامپوزیت آمده کنند. آماده سازی دندان برای کامپوزیت، نیاز به دندان هایی سالم دارد. برای مثال برای کامپوزیت باید بلیچینگ یا همان سفید سازی دندان ها انجام شود.

افزایش مقاومت، رفع مشکلات یا ترمیم دندان‌ها و… از دیگر مزایایی است که بیشتر اقدامات حوزه دندانپزشکی زیبایی با خود دارند. همین موضوع سبب شده تا تقاضای بسیار زیادی برای این اقدامات ایجاد شود.

شاخه های دندانپزشکی زیبایی:

در کل شاخه های زیبایی دندان به دو نوع تقسیم می شود: پروتز های دندانی و اورتودنسی

  • افزودن یک ماده دندانپزشکی استاندارد: به دندان های طبیعی و یا لثه برای مثال استفاده از روکش‌های چینی مانند لمینت ها یا تاج های دندان و همچنین پیوند لثه
  • از بین بردن ساختار دندان یا لثه: مانند میانی دندان و لثه
  •  نه افزودن و نه از بین بردن ساختار دندان: مواد دندانی و یا لثه مانند سفید کردن دندان، سفید کردن دندان به کمک لیزر یا تغییر دادن ظاهر و رنگ لثه
  • صاف کردن دندان: ایجاد شکل یک دست برای آن ها و بهبود ظاهر صورت مانند ارتودنسی
  •  استفاده از روکش‌های دندانی: لیمیت، کامپوزیت و یا ایمپلنت
  • جرم گیری دندان: سفید کردن یا بلیچینگ یا جرم گیری با بروساژ و ابزار

یکی از کلینیک های دندانپزشکی زیبایی، کلینیک دندانپزشکی در هنگام است که با نام کلینیک عرشیان شناخته می شود.

کلینیک دندانپزشکی در هنگام

اقدامات دندانپزشکی زیبایی:

  • اصلاح طرح لبحند یکی از اقدامات دندانپزشکی زیبایی است که موجب زیباتر شدن لبخند شما می شود.

داشتن لبخندی زیبا و هالیوودی به معنی داشتن دندان‌هایی سفید و مرتب بدون پوسیدگی یا فرم نامناسب است. در یک لبخند معمولا ۸ دندان میانی از ردیف بالا و ۶ تا ۸ دندان میانی از ردیف پایین دیده می‌شود. در اصلاح طرح لبخند تلاش می‌شود تا ظاهر این ۱۶ دندان درست شود. البته با توجه به فرم لبخند هر فرد و خواست وی و همچنین تشخیص دندان‌پزشک، می‌توان دندان‌های بیش‌تری را نیز اصلاح کرد.

پیش از هرگونه اقدام برای طرح لبخند باید عفونت دندان ها و لثه ها و آناتومی دندان ها باید بررسی و چک شود. در مرکز عرشیان که کلینیک دندانپزشکی در هنگام تهران می باشد، تمامی این موارد بررسی می شود .

در صورتی که دندان ها و لثه عفونت داشته باشد و یا خونریزی داشته باشد، باید درمان هایی برای بهبود آن پیش گرفت و در ادامه برای طرح لبخند و زیبایی دندان پیش قدم شد.

طراحی لبخند با نسبت طول و عرض دندان، رابطه مستقیم دارد. زیبایی امری نسبی است و نتیجه‌ی توازن و هماهنگی چند جانبه‌ی دندان‌ها به صورت تک به تک و با همدیگر است. در واقع باید از علم زیبایی‌شناسی برای رسیدن به یک لبخند زیبا و دندان‌هایی متناسب بهره برد.

  • یکی دیگر از مشکلات اکثر مردم رشد بی شا حد لثه می باشد که زیبایی لبخند را از بین می برد. در این صورت لثه بیش از حد رشد کرده و قسمت زیادی از دندان را در بر گرفته است. در یان حالت لبخند لثه ای نام دارد.

البته لازم به ذکر است که با پیشرفت علم دندانپزشکی زیبایی، جراحی لثه و کوچک کردن لثه با بهترین متد روز انجام می شود. در واقع با یک عمل کوچک، لثه ها اصلاح می شود و بخشی بیشتری از دندان پیدا می شود. در این حالت لبخند افراد زیباتر می شود و جلوه ظاهری بهتری پیدا می کند.

کلینیک دندانپزشکی در هنگام

بلیچینگ دندان:

بلیچینگ دندان یکی از مواردی است که در کلینیک دندانپزشکی در هنگام که عرشیان نام دارد، انجام می شود. بلیچینگ دندان یا سفید کردن دندان ها جزو موارد اولیه ای است که در کلینیک های زیبایی دندان انجام می شود.

با گذشت زمان آشامیدن و خوردن غذا هایی از جمله: قهوه، چای، زعفران و یا برخی از عادت‌های نامناسب مثل کشیدن سیگار و همچنین استفاده از برخی از داروها بر روی دندانها لکه‌هایی ایجاد شود که ظاهر دندانها را تحت تاثیر قرار دهد.

به همین دلیل افراد به فکر سفید کردن دندان ها و یا همان بلیچینگ می افتند. لازم به ذکر است که بلیچینگ عملی همیشگی نیست و به مرور زمان ممکن است رنگ دندان ها تغییر پیدا کنند.

انتخاب یک کلینیک دندانپزشکی در هنگام که خوب باشد و از مواد با کیفیت استفاده نماید سخت است و باید از کلینیک اطلاعات بسیاری داشته باشید که از بهترین مواد استفاده کنند و خبره باشند.

کلینیک عرشیان که یکی از کلینیک های دندانپزشکی در هنگام است، از بهترین مواد و خبره ترین کادر درمانی برای کلینیک خود استفاده نموده است.

مقاله‌های مرتبط

ثبت ديدگاه