کلینیک دندان پزشکی قیمت مناسب

کلینیک دندان پزشکی قیمت مناسب

کلینیک دندانپزشکی قیمت مناسب همه آدم ها حداقل یکبار نیاز به مراجعه به دندانپزشکی خواهند داشت و این میان همه مشترک است. به سختی می توانید فردی را به خاطر بیارید که نیاز به یک کلینیک دندانپزشکی خوب نداشته باشد. اما وقتی اسم دندانپزشکی به میان می آید هزینه های گران و بالا خدمات دندانپزشکی [...]

همراه دوستان خود مطالعه کنید!
همراه دوستان خود مطالعه کنید!

کلینیک دندانپزشکی قیمت مناسب

همه آدم ها حداقل یکبار نیاز به مراجعه به دندانپزشکی خواهند داشت و این میان همه مشترک است. به سختی می توانید فردی را به خاطر بیارید که نیاز به یک کلینیک دندانپزشکی خوب نداشته باشد. اما وقتی اسم دندانپزشکی به میان می آید هزینه های گران و بالا خدمات دندانپزشکی می افتید که هم نگران کننده است و هم برای شما دغدغه ایجاد می کند چرا که نمی توانید از درمان های دندان صرف نظر کنید. ما اینجاییم تا دغدغه شما را از بین ببریم و یک کلینیک دندانپزشکی قیمت مناسب در تهران را به شما معرفی کنیم.

پس اگر به دنبال کلینیک دندانپزشکی قیمت مناسب با بهترین کیفیت خدمات هستید این مطلب را به هیچ عنوان از دست ندهید.

آیا کلینیک دندانپزشکی قیمت مناسب از کیفیت پایین تری برخوردار می باشد ؟

نمی توان به این سوال به صورت قطعی جواب داد و آن را به تمامی کلینیک ها تعمیم داد. افراد زیادی هستند که برای جذب مشتری بیشتر کیفیت کار خود را مانند قیمت پایین می آورند و در نهایت خدمات دندانپزشکی را ضعیف انجام می دهند. این دسته از کلینیک ها در شهر تهران کم نمی باشند و ممکن است تجربه هر کسی بشود. اما این مورد به این معنا نیست که همه کلینیک ها به این شکلند.

کلینیک دندان پزشکی قیمت مناسب

عرشیان کلینیک یکی از همان دندانپزشکی هاست که با وجود داشتن قیمت مناسب برای تمامی خدمات خود به هیچ عنوان از کیفیت خود کم نکرده است و در تمامی خدمات دندانپزشکی اعم از زیبایی و درمانی نه تنها از بهترین مواد استفاده می کند، بلکه با کادر مجرب خود رضایت صد در صدی مراجعه کننده را به دست می آورد. پس اگر به دنبال یک کلینیک دندانپزشکی قیمت مناسب با بهترین کیفیت میگردید با ما تماس بگیرید و اگر همچنان در مورد انتخاب این کلینیک شک دارید با ما در ادامه ی این مطلب همراه باشید.

ویژگی خدمات عرشیان ، کلینیک دندانپزشکی قیمت مناسب به چه صورت می باشد ؟

جمع این چند ویژگی در عرشیان است که باعث می شود کسی نا راضی از کلینیک ما خارج نشود :

  • کادر با تجربه و متخصص در زمینه دندانپزشکی : کادر دندانپزشکی کلینیک ما دارای تخصص لازم در زمینه دندانپزشکی هستند و تمامی این خدمات در کلینیک ما زیر دست متخصص مربوطه در این زمینه انجام می شود. علم و تجربه تخصصی موجب می شود که شما از بهترین کیفیت کار بهره مند شوید پس تصور نکنید که کلینیک دندانپزشکی قیمت مناسب کیفیت کار ضعیفی دارد.
  • ضمانت یکساله خدمات : ما برای اینکه خیال شما هم از بابت قیمت و هم از بابت کیفیت راحت شود ، بر روی تمامی خدمات خود ضمانت یک ساله قرار دهیم و اگر پس از درمان یا خدمات زیبایی مشکلی برای دندان های شما به وجود بیاید ما آن را پوشش دهی می کنیم. این یعنی شما هم به یک کلینیک دندانپزشکی قیمت مناسب مراجعه می کنید و هم ضمانت یکساله خدمات دریافت می نمایید.
  • استفاده از بهترین مواد : قطعا اطلاع دارید که دندانپزشکی یک رشته وابسته به مواد مختلف است و بدون آن ها امکان انجام خدمات آن وجود ندارد. بدیهی است که هرچه این مواد ضعیف تر باشد درمان ناقص تر بوده و زود تر با مشکل روبه رو می شود و هرچه این مواد با کیفیت تر و از برند های بهتری باشد ، هم طول عمر دندان را بالا تز می برد و هم دیرتر دچار خرابی می شود. ما با وجود ارائه قیمت مناسب برای خدمات دندانپزشکی از مواد با کیفیت نیز استفاده می کنیم .

یکی از تلاش های کلینیک ما در سال های اخیر این بوده است که حتی با وجود نوسانات ارزی و بالا رفتن قیمت مواد ، هزینه خدمات را متعادل نگه دارد و رضایت مراجعه کننده را هدف خود قرار دهد.

  • پرداخت اقساطی بلند مدت : با تماس با کلینیک ما تنها به یک کلینیک دندانپزشکی قیمت مناسب مراجعه نکرده اید بلکه همین هزینه های مناسب و منطقی را نیز می توانید به صورت اقساطی پرداخت کنید. ممکن است حتی پرداخت همین هزینه ها نیز برای شما دغدغه ایجاد کند برای همین ما اقساط بلند مدتی را برای پرداخت تعیین کرده ایم. کافیست جهت کسب اطلاعات لازم با ما تماس حاصل فرمایید.
  • تضمین کیفیت : وقتی بر روی تمامی خدمات خود ضمانت یک ساله قرار می دهیم یعنی ما کیفیت کار خود را تضمین می کنیم. چرا که با پایین آوردن سود امکان مراجعه به یک کلینیک دندانپزشکی قیمت مناسب را با بهترین کیفیت فراهم کرده ایم و در طول این سال ها رضایت تمامی مراجعه کنندگان را به خود جلب نموده ایم.
  • تضمین قیمت : ما در این مطلب تاکید داشته ایم که خدمات خود را با مناسب ترین قیمت ارائه می دهیم. بدین منظور نیز کلینیک عرشیان از تضمین قیمت برخوردار است و شما با یک مقایسه ساده نیز می توانید متوجه شوید که به نسبت سایر کلینیک ها چقدر هزینه ی کمتری را پرداخت کرده اید.

با وجود تمامی این ویژگی هاست که می توانید مطمن باشید عرشیان همان کلینیک دندانپزشکی قیمت مناسبی است که شما به دنبال آن هستید. در پایان این صفحه می توانید لیست قیمت خدمات ما برای سال 1402 را مشاهده کنید. همچنین اگر می خواهید بدانید که درمان ها و خدمات زیبایی کلینیک ما به چه صورت است با این صفحه همراه باشید.

کلینیک دندان پزشکی قیمت مناسب

خدمات دندانپزشکی عرشیان

خدمات کلینیک دندان پزشکی عرشیان در تمامی جنبه های درمانی و زیبای با بهترین کیفیت ارائه می شود :

کامپوزیت و لمینت

یکی از تخصصی ترین فعالیت های کلینیک ما کامپوزیت و لمینت است که با بهترین مواد انجام می شود و امکان داشتن دندان های زیبایی را تا سال ها برای شما فراهم می کند. خوب است بدانید که کامپوزیت دندان در کلینیک ما با انواع برند های المانی ، ژاپنی و حتی آمریکایی انجام می شود و شما می توانید بر اساس شرایط خود میان آن ها انتخاب کنید. نکته ی دیگری که باید در نظر داشته باشید این است که در کلینیک دندانپزشکی قیمت مناسب ما می توانید کامپوزیت را با اقساط بلند مدت انجام دهید.

شما می توانید لیست قیمت کامپوزیت را از طریق این صفحه مشاهده نمایید.

بلیچینگ

از بهترین روش های سفید کردن دندان است که رنگ طبیعی ، اصلی و سفید دندان های شما را بدون آسیب به مینای دندان باز می گرداند و لبخند زیبایی برای شما می سازد. بلیچینگ در عرشیان کلینیک به دو صورت آفیس و هوم صورت می گیرد و شما می توانید بسته به نظر پزشک و البته تمایل خود یکی از آن ها را انتخاب نمایید

عصب کشی و ترمیم

بدون شک خدمات کلینیک دندانپزشکی قیمت مناسب عرشیان ، محدود به خدمات زیبایی نمی باشد و ما انواع درمان های دندانی را نیز با استفاده از بهترین متخصصین دندانپزشکی انجام می دهیم. عصب کشی و ترمیم که یکی از مهم ترین خدمات درمانی هر دندانی است با بهترین کیفیت در کلینیک ما انجام می شود و کافیست جهت کسب اطلاعات و نوبت دهی با ما تماس بگیرید.

کلینیک دندان پزشکی قیمت مناسب در تهران

ایمپلنت و روکش

و در نهایت ایملپنت و روکش که یکی از گران ترین و البته واجب ترین نیاز های هر دندانی است و قیمت آن دغدغه های زیادی را ایجاد می کند. عرشیان به عنوان یک کلینیک دندانپزشکی قیمت مناسب با بهترین کیفیت دغدغه ایپملنت و روکش را از بین می برد. علاوه بر آن فراموش نکنید که همچنان امکان استفاده از خدمات پرداخت اقساطی برای شما وجود دارد و از هر نظر مساعد خواهد بود.

با مطالعه این مطلب بدون شک مطمن شده اید که عرشیان همان کلینیک دندانپزشکی قیمت مناسبی است که به دنبال آن می گردید. پس همین حالا با ما تماس بگیرید و دیگر نگران هزینه های دندانپزشکی نباشید.

هزینه خدمات کلینیک عرشیان - 1403

خدماتهزینه(تومان)🎉تخفیف ویژه ۲۰درصد محدود
ترمیم یک سطحی با کامپوزیت1/400/000 تومان1/170/000 تومان
ترمیم دو سطحی با کامپوزیت1/764/000 تومان1/470/000 تومان
ترمیم سه سطحی با کامپوزیت2/040/000 تومان1/670/000 تومان
ترمیم بیلد آپ با کامپوزیت2/124/000 تومان1/770/000 تومان
کف بندی360/000 تومان300/000 تومان
ترمیم یک سطحی با آمالگام1/164/000 تومان970/000 تومان
ترمیم دو سطحی با آمالگام1/644/000 تومان1/370/000 تومان
ترمیم سه سطحی با آمالگام1/884/000 تومان1/570/000 تومان
ترمیم بیلد آپ با آمالگام2/040/000 تومان1/670/000تومان
عصب کشی تک کاناله3/000/000 تومان2/500/000 تومان
عصب کشی دو کاناله3/564/000 تومان2/970/000 تومان
عصب کشی سه کاناله4/764/000 تومان3/970/000 تومان
عصب کشی چهار کاناله5/400/000 تومان4/500/000 تومان
جرمگیری معمولی هر فک600/000 تومان500/000 تومان
جرمگیری تخصصی هر فک900/000 تومان750/000 تومان
کشیدن دندان1/800/000 الی 1/164/000 تومان1/500/000 الی 970/000 تومان
روکش PFM4/200/000 تومان3/500/000 تومان
روکش زیرکونیا4/644/000 تومان3/870/000 تومان
برای دریافت مشاوره و دریافت وقت ویزیت رایگان
قیمت های درج شده برخی از خدمات که به صورت بازه تعیین شده با توجه به تشخیص و ویزیت پزشک میباشد.

هزینه کامپوزیت دندان - 1403

نوع و برندبه ازای هر واحد
🔹 توکویاما(ژاپنی bw)1/390/000
🔹 توکویاما(ژاپنی) رنگ طبیعی1/090/000
🔹 کاریزما(آلمانی)1/590/000
🔹 سارمکو سوئیس 1/690/000
🔹 اولترادنت نانوسرامیک(آمریکا)2/790/000
🔹 آی پی اس نانو سرامیک (آلمانی)2/890/000
🔹 آی پی اس لیرینگ450/000
جهت دریافت تعرفه کامپوزیت زیبایی با تخفیف ویژه تماس بگیرید ۰۲۱۷۷۲۰۶۰۰۰
📍هم سطح سازی، قرینه سازی رایگان
📍اقساط بدون سود، بلند مدت

مقاله‌های مرتبط

ثبت ديدگاه