ایمپلنت کره ای خوبه؟

ایمپلنت کره ای خوبه؟

برای دریافت نوبت ویزیت رایگان ایمپلنت کلیک کنید. برای دریافت قیمت ایمپلنت دندان کلیک کنید ایمپلنت کره ای خوبه؟ مزایای آن چیست؟ از جمله پرطرفدارترین ایمپلنت ها در کشور ایران  نیز ایمپلنت کره ای می باشد. احتمالا می دانید که ایمپلنت در انواع متعددی مثل ایمپلنت آلمانی، سوئیسی و..وجود دارد [...]

همراه دوستان خود مطالعه کنید!
همراه دوستان خود مطالعه کنید!

ایمپلنت کره ای خوبه؟ مزایای آن چیست؟

از جمله پرطرفدارترین ایمپلنت ها در کشور ایران  نیز ایمپلنت کره ای می باشد. احتمالا می دانید که ایمپلنت در انواع متعددی مثل ایمپلنت آلمانی، سوئیسی و..وجود دارد و ایمپلنت کره ای نیز از جمله یکی از این انواع می باشد که خوب است در خصوص آن صحبت کنیم.

به سبب تنوعی که در ایمپلنت وجود دارد نیز افراد متعددی جویای این هستند که آیا ایمپلنت کره ای خوبه؟ یا خیر؟

شاید با خود بگویید چرا ایمپلنت کره ای نسبت به ایمپلنت های آمریکایی، آلمانی و..در کشور ایران کاربرد بیشتری دارد؟..لذا باید بیان داریم از آنجا که ایمپلنت کره ای هزینه کمتری از سایر انواع ایمپلنت دندان دارد؛ این نوع ایمپلنت در ایران بیشتر مورد استفاده قرار گرفته و همچنین دسترسی بیشتری به این نوع ایمپلنت وجود دارد.

چه بسا در راستای اشاره به پاسخ سوال ایمپلنت کره ای خوبه؟ باید بیان داریم ایمپلنت های کره ای دارای انواع متعددی هستند که به سبب کیفیت و قیمت مناسبی که دارند می توان به خوبی از آن ها جهت بهبود وضعیت ظاهری دندان ها و کاشت و پر کردن دندان استفاده نمود.

منظور از ایمپلنت دندان چیست؟

زمانی که دندانپزشک قصد جایگزین کردن دندان از دست رفته را داشته باشد نیز از روش ایمپلنت کردن دندان ها استفاده می کند. ایمپلنت را می توان برای هر تعداد دندان از دست رفته ای استفاده نمود چنانچه جهت جایگزینی دندان نیز پایه ایمپلنت که از جنس تیتانیوم می باشد در درون استخوان فک قرار می گیرد.

در ادامه به اینکه کدام نوع ایمپلنت کره ای خوبه؟ اشاره می کنیم.

انواع ایمپلنت کره ای

ایمپلنت کره ای دارای انواع متعددی می باشد که قصد داریم به هر یک از آن ها اشاره کنیم و بسنجیم که کدام نوع ایمپلنت کره ای خوبه؟

1.ایمپلنت کره ای Osstem

این نوع ایمپلنت کره ای در بین ده ایمپلنت برتر و اول جهان می باشد. شرکت Osstem نیز در کشورهای آلمان و آمریکا هم دارای کارخانه بوده و محصولات آن دارای تفاوت سطحی می باشند. فرضا سطح CA نیز برای افرادی که دچار بیماری دیابتی هستند نیز مناسب می باشد.

ایمپلنت کره ای خوبه؟

2.ایمپلنت کره ای مگاژن

این نوع ایمپلنت کره ای دارای طرفداران زیادی می باشد. قابل ذکر است که تجهیزات شرکت مگاژن Megagen نیز تماما دارای تاییدیه FDA آمریکا می باشند.

از جمله عللی که سبب محبوبیت این نوع ایمپلنت کره ای گشته است نیز قیمت مناسب و همچنین حفظ کیفیت دندان ایمپلنت شده می باشد.

3.ایمپلنت biotem

کیفیت این نوع ایمپلنت کره ای مناسب می باشد و میزان هزینه مطلوبی را هم در بر دارد.

4.ایمپلنت ITI Straumann

در راستای ارائه انواع ایمپلنت کره ای جهت کسب اطلاع از اینکه کدام نوع ایمپلنت کره ای خوبه؟ باید بیان داریم این برند ایمپلنت کره ای در بین پنج نوع ایمپلنت برتر در جهان می باشد ولیکن دارای هزینه بسیار زیادی بوده و به همین سبب برخی مراجعین از بهره گیری از این نوع برند ایمپلنت کره ای صرف نظر می کنند.

5.ایمپلنت کره ای Neo Biotech

این نوع ایمپلنت دارای کیفیت بسیار مناسبی بوده و می تواند به راحتی در استخوان فک قرار گیرد. همچنین دارای تنوع زیادی می باشد به همین جهت می توان از این نوع برند ایمپلنت کره ای علاوه بر جراحی های ساده نیز برای جراحی های پیچیده دندان استفاده نمود.

بنابراین اگر بنا به تشخیص دندانپزشک متخصص جراحی دندانی سختی را در پیش خواهید داشت جای نگرانی نیست چرا که این نوع ایمپلنت احتمال موفقیت در جراحی های سخت و دشوار را هم افزایش می دهد.

ایمپلنت کره ای خوبه؟

6.ایمپلنت ایمپلنتیوم Dentium

این نوع برند ایمپلنت کره ای نیز بسیار پر فروش می باشد که دارای میزان هزینه ای مناسب بوده و می توان از آن در جراحی های ساده دندان استفاده نمود.

7.ایمپلنت کره ای Cis

اگر به دنبال ایمپلنتی هستید که علاوه بر هزینه مناسب دارای کیفیت مطلوبی هم باشد می توانید از این نوع ایمپلنت استفاده کنید.

لذا در پاسخ به سوال کدام نوع ایمپلنت کره ای خوبه؟ باید بیان داریم ایمپلنت های کره ای در انواع متعددی هستند که به برخی از آن ها اشاره شد.

هر یک از این ایمپلنت ها دارای ویژگی های متفاوتی هستند و افراد می توانند با مشورت دندانپزشک متخصص نیز بهترین نوع ایمپلنت دندانی را استفاده کنند.

جه بسا می توان جهت کسب اطلاعات تخصصی تر در خصوص اینکه کدام نوع ایمپلنت کره ای خوبه؟ با شماره درج شده در صفحه سایت تماس حاصل نموده و با مشاورین عرشیان کلینیک در اینباره صحبت کنید.

به طور کل دسترسی به انواع ایمپلنت کره ای به سبب کیفیت و قیمت مناسب راحت بوده و کافیست در خصوص بهترین نوع ایمپلنت کره ای نیز با دکتر متخصص مشورت نمایید.

جهت دریافت پاسخ دقیق تر به سوال کدام ایمپلنت کره ای خوبه؟ نیز نیاز است با توجه به شدت مشکل و تشخیص دندانپزشک از یکی از انواع ایمپلنت های کره ای استفاده نمود.

بنابراین توصیه می گردد در نهایت تشخیص اینکه از کدام ایمپلنت استفاده شود را به متخصص سپرد..

البته مهم است که دندانپزشک در این امر تجربه کاری بالایی داشته و مهارت تشخیص بهترین نوع ایمپلنت کره ای را با توجه به وضعیت دندان و در نظر داشتن سایر مسائل مثل عدم حساسیت یا وجود یا عدم وجود بیماری های جسمانی و..داشته باشد..

چه بسا می توان جهت بهره مندی از خدمات مشاوره کاملا تخصصی نیز با عرشیان کلینیک تماس حاصل نمود و با کارشناسان کلینیک در خصوص اینکه کدام نوع ایمپلنت کره ای خوبه؟ مشورت نمود.

در ادامه نیز قصد داریم به برخی مزایای ایمپلنت کره ای اشاره کنیم..

مزایای بهره گیری از ایمپلنت کره ای چیست؟

همانطور که بیان نمودیم ایمپلنت ها در انواع گوناگونی قرار دارند که می توان با مشورت دندانپزشک از هر یک از آن ها استفاده نمود ولیکن تا به امروز طرفداران ایمپلنت کره ای در کشور ایران بسیار زیاد بوده و به همین سبب قصد داریم به اینکه چرا ایمپلنت کره ای خوبه؟ و در این کشور محبوب است نیز پاسخ دهیم.

از جمله مزایای ایمپلنت کره ای عبارتند از:

  • میزان هزینه ایمپلنت کره ای نسبت به سایر ایمپلنت ها مناسب می باشد (قیمت در حد پایین یا متوسط)
  • ایمپلنت های کره ای طول عمر و ماندگاری بالایی نیز دارند
  • این ایمپلنت ها سازگاری مناسبی با استخوان فک دارند
  • دسترسی به قطعات کره ای به خصوص در کشور ایران راحت است
  • کیفیت انواع ایمپلنت های کره ای مناسب بوده و افراد زیادی از استفاده از این ایمپلنت ها رضایت خاطر دارند
  • و..

ایمپلنت کره ای خوبه؟

ماندگاری ایمپلنت کره ای خوبه؟

پیشتر اشاره شد که ایمپلنت های کره ای دارای ماندگاری زیادی هستند به همین سبب قصد داریم به صورت واضح تر به این مساله اشاره کنیم.

به طور کل میزان دوام ایمپلنت های کره ای نسبت به ایمپلنت های آمریکایی و اروپایی نیز کمتر می باشد. ولیکن در جایگاه خود نیز این ایمپلنت ها تا 10 سال در صورت مراقبت مداوم ماندگار بوده و افراد بی شماری تاکنون از بهره گیری از انواع ایمپلنت های کره ای رضایت خاطر داشته اند.

میزان ماندگاری این ایمپلنت ها 10 سال بوده که این مقدار برای برخی افراد مناسب و برای برخی کم می باشد که افراد با توجه به تفاوت دیدگاه هایی که دارند تصمیم می گیرند ایمپلنت های کره ای را نصب کنند یا اروپایی، آلمانی و..

معایب ایمپلنت های که ای چیست؟

پیشتر اشاره نمودیم که چرا خوب است از ایمپلنت های کره ای استفاده نمود به همین سبب قصد داریم در این بخش به برخی معایب بهره گیری از ایمپلنت کره ای اشاره کنیم.

البته این نکته مهم است که بیان داریم تمامی انواع ایمپلنت ها به مانند سایر روش های دندانپزشکی دارای مزایا و معایبی هستند که خوب است پیش از استفاده به آن ها توجه داشت.

این معایب عبارتند از:

  • ماندگاری ایمپلنت کره ای در جایگاه خود مطلوب می باشد ولیکن نسبت به سایر ایمپلنت ها مثل ایمپلنت سوئیسی و..کمتر است.
  • میزان کیفیت ایمپلنت کره ای نسبت به دیگر کشورهای سازنده ایمپلنت مثل سوئیس کمتر می باشد.

چه بسا این معایب در اشاره به تفاوت ایمپلنت های کره ای و سوئیسی ذکر گردید ولیکن اگر برایتان مهم نیست که از برند کره ای یا آلمانی، سوییسی و آمریکایی و..استفاده کنید یا خیر و قصد دارید با پرداخت میزان هزینه مناسب از ایمپلنتی با کیفیت مناسب بهره مند گردید می توانید به راحتی از ایمپلنت کره ای بهره مند گردید.

خدمات ایمپلنت دندان در تهران

تا به اینجا به اینکه آیا ایمپلنت کره ای خوبه؟ یا خیر اشاره نمودیم..علاوه بر اهمیت نوع و برند ایمپلنت، مهم است که افراد ایمپلنت دندان را در دندانپزشکی معتبر نصب کنند..

به همین سبب از آنجایی که متخصصین عرشیان کلینیک از مهارت و تجربه کاری بالایی بهره مند هستند می توانند جهت تعیین وقت قبلی و یا کسب اطلاع از قیمت ایمپلنت دندان تماس حاصل نمایند.

a

مقاله‌های مرتبط

ثبت ديدگاه