بهترین مواد بلیچینگ دندان

بهترین مواد بلیچینگ دندان

بهترین مواد بلیچینگ دندان چیست؟ در راستای پاسخ به این سوال که بهترین مواد بلیچینگ دندان چیست؟ باید بیان داریم بلیچینگ دندان در برندهای متعددی به عرضه می رسد که توسط افراد مورد استفاده قرار می گیرند. طبیعتا می دانید که بلیچینگ دندان هم در مطب دندانپزشکی انجام شده و هم می توان در خانه [...]

همراه دوستان خود مطالعه کنید!
همراه دوستان خود مطالعه کنید!

بهترین مواد بلیچینگ دندان چیست؟

در راستای پاسخ به این سوال که بهترین مواد بلیچینگ دندان چیست؟ باید بیان داریم بلیچینگ دندان در برندهای متعددی به عرضه می رسد که توسط افراد مورد استفاده قرار می گیرند.

طبیعتا می دانید که بلیچینگ دندان هم در مطب دندانپزشکی انجام شده و هم می توان در خانه به بلیچینگ کردن دندان ها پرداخت.

بسیار مهم است که در هر دو روش از بهترین مواد بلیچینگ استفاده نمود زیرا زمانی که از بهترین مواد دندانی برای بلیچینگ استفاده شود می توان از میزان ماندگاری مطلوب بلیچینگ مطمئن بوده و از زیبایی و کیفیت بالای آن لذت بسیاری برد.

چنانچه در بلیچینگ دندان در مطب دندانپزشکی نیز مهم است که دندانپزشک از تخصص بالایی بهره مند بوده و در هوم بلیچینگ یا بلیچینگ در خانه نیز باید از بهترین مواد بلیچینگ دندان به مانند بلیچینگ در مطب بهره گرفت تا بتوان شاهد ماندگاری خوب بلیچینگ بوده و سفیدی دندان ها در حد طبیعی و مطلوب باشند.

بنابراین اگر افراد تصمیم دارند به بلیچینگ کردن دندان های خود در مطب دندانپزشکی بپردازند باید از تخصص دندانپزشک بر این امر اطمینان حاصل نمایند زیرا متخصص از بهترین مواد بلیچینگ دندان استفاده می نماید. همچنین اگر قصد هوم بلیچینگ نیز وجود داشته باشد نیاز است معاینه اولیه دندان ها و تهیه مواد دندانی بلیچینگ، در مطب دندانپزشکی معتبری انجام گیرد.

در این صورت می توان با عرشیان کلینیک تماس حاصل نموده و جهت بهره مندی از خدمات بلیچینگ کردن دندان یا تهیه بهترین مواد بلیچینگ نیز وقت قبلی گرفته و در مطب حضور یافت.

بهترین مواد بلیچینگ دندان

انواع مواد بلیچینگ دندان در مطب دندانپزشکی

در این بخش قصد داریم به برخی انواع از جمله بهترین مواد بلیچینگ دندان اشاره کنیم..

قابل ذکر است که هر یک از دندانپزشکان متخصص ممکن است با توجه به در نظر داشتن برخی مسائل تخصصی تنها از یک الی چند نمونه از بهترین این مواد استفاده کرده و به بلیچینگ کردن دندان ها پرداخت.

بنابراین خوب است در صورت مراجعه به متخصص به تخصص دندانپزشک اطمینان داشت زیرا ایشان با در نظر داشتن تمامی جوانب بهترین نوع برند بلیچینگ را برای دندان های مراجعین استفاده می کند.

1.برند یا مواد Ultradent ( Opalescence boost )

این نوع برند، برندی آمریکایی می باشد و دارای محبوبیت بسیار زیادی می باشد. این نوع برند جزء بهترین مواد بلیچینگ دندان محسوب می گردد زیرا می تواند به خوبی به سفید کردن دندان ها بپردازد.

فرضا این نوع برند بلیچینگ که دارای 40 درصد پراکسید هیدروژن می باشد می تواند انتخاب مناسبی برای سفید کردن دندان ها باشد ولیکن باز هم اشاره می کنیم که دندانپزشک متخصص با معاینه دندان ها بهترین نوع مواد را انتخاب می نماید.

2.مواد White Smile  ( POWER WHITENING )

این برند بلیچینگ دندان نیز برندی آلمانی می باشد.

این نوع مواد هم دارای هیدروژن پروکساید بوده و تاثیرگذاری بسیار زیادی دارد. این برند هم ماده ای به اندازه 40 درصد داشته و نمی توان از این مواد برای هوم بلیچینگ استفاده نمود و نیاز است که در مطب دندانپزشکی توسط متخصص انجام گیرد بنابراین از جمله بهترین مواد بلیچینگ دندان در مطب دندانپزشکی محسوب می گردد.

3.برند MORVA Bleach

این برند بلیچینگ دندان یعنی مروابن نیز برندی ایرانی می باشد و دارای 37 درصد کارباماید پروکساید می باشد. بنابراین اگر علاقه دارید از برندی ایرانی برای سفید کردن دندان های خود استفاده نمایید می توانید این برند را انتخاب نمایید.

لذا این برند تاثیرگذاری بسیار زیادی داشته و به طور استاندارد به سفید کردن دندان ها می پردازد.

4.مواد Ultradent ( Opalustre )

این نوع مواد بلیچینگ دارای 6.6 درصد هیدروکلریک و ذرات کاربید سیلیکون به صورت ریز می باشد.

چنانچه این مواد از نوع میکرو ابریشن می باشد.

این نوع برند نیز از جمله بهترین مواد بلیچینگ دندان برای افرادی محسوب می گردد که دارای لک هایی سفید یا قهوه ای بر روی دندان های خود می باشند. همچنین متخصص ممکن است جهت از بین بردن این لک ها از سایر موادی که سبب سفید شدن دندان ها می شوند استفاده کند، به جز در نظر داشتن مواد ژله ای سفید کننده ای که دارای پراکسید هیدروژن می باشند.

از دیگر بهترین مواد بلیچینگ دندان در مطب دندانپزشکی عبارتند از:

  1. برند FMG با 35 درصد HP
  2. برند SDI در مدل  +Polaoffice
  3. مدل Ultradent در مدل Opalescence Endo
  4. و..

بهترین مواد بلیچینگ دندان

بهترین مواد بلیچینگ دندان در خانه

در این بخش قصد داریم به برخی مواد بلیچینگ دندان که فرمول آن ها درصد قدرت کمتری فرضا 15 درصد دارند را معرفی کنیم زیرا از آنجا که افراد تبحر و مهارت لازم را در بلیچینگ کردن دندان های خود ندارند، این نوع مواد از جمله بهترین مواد بلیچینگ دندان در خانه محسوب می گردند که برای افرادی که قصد بلیچینگ دندان هایشان را در خانه دارند بسیار مناسب می باشد.

  • کیت بلیچینگ دندان در مدل Oris با هیدروژن پروکساید 20 درصد
  • برند itena که در مدل Pure Night با کارباماید پروکساید 16/5 درصد عرضه می گردد
  • Ultradent  در مدل اوپال سنسس که می توان آن را با درصد های مختلف تهیه نمود که توصیه می گردد این کار با مشورت دندانپزشک متخصص انجام گیرد
  • برند FGM که دارای هیدروژن پروکساید با 16 درصد می باشد
  • و..

به طور کل می توان با مشورت دندانپزشک متخصص از بهترین مواد بلیچینگ دندان در مطب دندانپزشکی یا در خانه استفاده نمود زیرا هر چه کیفیت برند بلیچینگ دندان بیشتر باشد میزان دوام و زیبایی دندان ها افزایش یافته و همچنین میزان احتمال بروز حساسیت و.. پس از بلیچینگ کردن کاهش می یابد.

بنابراین باید در انتخاب دندانپزشک متخصص و کلینیک دندانپزشکی جهت سفید سازی دندان ها دقت لازم را داشت.

بلیچینگ دندان در عرشیان کلینیک

از آنجایی که بلیچینگ کردن دندان ها نیازمند مهارت و تخصص بوده و نیاز است از بهترین مواد بلیچینگ دندان برای سفید سازی طبیعی دندان ها استفاده نمود نیز افرادی که قصد بلیچینگ کردن دندان های خود را دارند می توانند از خدمات دندانپزشکی عرشیان کلینیک بهره مند گردند.

لذا عرشیان کلینیک کیفیت خدمات دندانی خود را تضمین نموده و با دریافت مناسب ترین هزینه بهترین خدمات را ارائه می دهد..می توان جهت کسب اطلاع از قیمت بلیچینگ دندان بر روی لینک کلیک نموده و برای تعیین وقت قبلی با شماره درج شده در صفحه سایت تماس حاصل نمود.

مقاله‌های مرتبط

ثبت ديدگاه