هزینه کشیدن دندان شکسته

هزینه کشیدن دندان شکسته

میزان هزینه کشیدن دندان شکسته چقدر است؟ یکی از سوالاتی که برای اغلب افراد به هنگام کشیدن دندان شکسته خود ایجاد می گردد این است که میزان هزینه کشیدن دندان شکسته چقدر است؟به همین سبب در ادامه قصد داریم به این مساله اشاره کنیم. شکستگی دندان به هنگام شکستگی دندان نیز افراد دچار [...]

همراه دوستان خود مطالعه کنید!
همراه دوستان خود مطالعه کنید!

هزینه خدمات کلینیک عرشیان - 1403

خدماتهزینه(تومان)🎉تخفیف ویژه ۲۰درصد محدود
ترمیم یک سطحی با کامپوزیت1/400/000 تومان1/170/000 تومان
ترمیم دو سطحی با کامپوزیت1/764/000 تومان1/470/000 تومان
ترمیم سه سطحی با کامپوزیت2/040/000 تومان1/670/000 تومان
ترمیم بیلد آپ با کامپوزیت2/124/000 تومان1/770/000 تومان
کف بندی360/000 تومان300/000 تومان
ترمیم یک سطحی با آمالگام1/164/000 تومان970/000 تومان
ترمیم دو سطحی با آمالگام1/644/000 تومان1/370/000 تومان
ترمیم سه سطحی با آمالگام1/884/000 تومان1/570/000 تومان
ترمیم بیلد آپ با آمالگام2/040/000 تومان1/670/000تومان
عصب کشی تک کاناله3/000/000 تومان2/500/000 تومان
عصب کشی دو کاناله3/564/000 تومان2/970/000 تومان
عصب کشی سه کاناله4/764/000 تومان3/970/000 تومان
عصب کشی چهار کاناله5/400/000 تومان4/500/000 تومان
جرمگیری معمولی هر فک600/000 تومان500/000 تومان
جرمگیری تخصصی هر فک900/000 تومان750/000 تومان
کشیدن دندان1/800/000 الی 1/164/000 تومان1/500/000 الی 970/000 تومان
روکش PFM4/200/000 تومان3/500/000 تومان
روکش زیرکونیا4/644/000 تومان3/870/000 تومان
برای دریافت مشاوره و دریافت وقت ویزیت رایگان
قیمت های درج شده برخی از خدمات که به صورت بازه تعیین شده با توجه به تشخیص و ویزیت پزشک میباشد.

میزان هزینه کشیدن دندان شکسته چقدر است؟

یکی از سوالاتی که برای اغلب افراد به هنگام کشیدن دندان شکسته خود ایجاد می گردد این است که میزان هزینه کشیدن دندان شکسته چقدر است؟به همین سبب در ادامه قصد داریم به این مساله اشاره کنیم.

شکستگی دندان

به هنگام شکستگی دندان نیز افراد دچار درد شده و احساس ناخوشی می کنند ولیکن می توان با مراجعه به دندانپزشک متخصص نیز این شکستگی را با استفاده از روش های دندانپزشکی و یا کشیدن در صورت نیاز برطرف نمود چنانچه میزان هزینه کشیدن دندان شکسته با توجه به اینکه در کدام ناحیه دهان قرار ذارد متغیر می باشد.

چه بسا توصیه می گردد به هنگام شکستگی دندان نیز حتما در اسرع وقت به دندانپزشک متخصص مراجعه نمود. در ادامه نیز قصد داریم به علت شکستگی دندان اشاره کنیم بنابراین با ما همراه باشید.

علل شکستگی دندان چیست؟

خوب است که در راستای اشاره به میزان هزینه کشیدن دندان شکسته به عللی اشاره کنیم که سبب بروز شکستگی دندان ها می گردند.

1.پوسیدگی دندانی

یکی از علل شکستن دندان ها پوسیدگی دندان می باشد که اگر به موقع درمان نشده و میزان پوسیدگی به بخش های انتهایی دندان برسد سبب پخش شدن عفونت شده و با پخش شدن عفونت دندان ترک خورده و می شکند.

2.پر کردگی زیاد دندان

در مواقعی که در پر کردگی دندان، مواد زیادی به کار برود دندان به مرور ضعیف شده و بدین سبب احتمال دارد که دندان دچار شکستگی گردد به همین سبب مهم است برای عصب کشی دندان قسطی و همچنین پر کردن دندان حتما به دندانپزشک متخصص و مجرب مراجعه نمود.

3.حوادث و تصادف

حوادثی مثل بازی و ورزش های رزمی و..نیز به سبب برخورد ضربه های ناگهانی به دندان باعث می شوند که میزان احتمال ترک خوردگی و شکستگی دندان افزایش یابد.

4.افزایش سن

با بیشتر شدن میزان سن نیز عموما در سنین بالای 50 سال احتمال اینکه بر روی دندان ها ترک ایجاد گردد افزایش می یابد.

5.دندان قروچه داشتن

یکی از عادات اشتباه که سبب بروز آسیب به دندان ها می گردد نیز دندان قروچه می باشد چرا که وقتی افراد عادت به ساییدن دندان هایشان دارند این ساییدگی به سبب فشار زیادی که به دندان ها وارد می گردد سبب ترک خوردن و البته شکستن دندان ها می گردد.

6.مصرف مواد غذایی سفت و محکم

جویدن و شکستن مواد غذایی سفت مثل پسته و.. و اشیاء سفت و محکم با دندان ها می تواند میزان احتمال شکستگی دندان ها را افزایش دهد.

7.تغییرات دمایی

توصیه می گردد به هیچ عنوان پس از مصرف نوشیدنی یا مواد غذایی گرمی از آب یا نوشیدنی سرد استفاده نکنند چرا که این نیز احتمال بروز ترک و شکستگی دندان را افزایش می دهد.

هزینه کشیدن دندان شکسته

علائم و نشانه های شکستگی دندان چیست؟

جالب توجه است که شکستن دندان ها دارای علائم متعددی می باشد که قصد داریم به آن ها اشاره کنیم:

  1. دندان ها به هنگام مصرف مواد غذایی دچار درد و ناراحتی می شوند
  2. به هنگام قرار دادن دندان ها بر روی هم دندان ها احساس ناخوشی می کنند
  3. دندان ها به سرما و گرما حساسیت نشان می دهند
  4. سطح دندان ها به نوعی ناهموار بوده و به هنگامی که بر روی دندان زبان کشیده شود سوزش ایجاد می گردد
  5. و..

چه بسا مهم است که با مشاهده هر یک از این علائم و نشانه ها حتما بلافاصله به دندانپزشک متخصص مراجعه شود زیرا نیاز است که شکستگی دندان در اسرع وقت مورد بررسی قرار گیرد.

گاهی اوقات درد دندان شکسته چند روز ادامه داشته و قطع می گردد و افراد  تصور می کنند دیگر نیازی به مراجعه به دندانپزشک نیست در حالی که این درد رفت و برگشتی بوده و نیاز است سریعا به دندانپزشک متخصص مراجعه نمود.

بدین جهت می توان جهت کسب اطلاع از میزان هزینه کشیدن دندان شکسته با شماره درج شده در صفحه سایت تماس حاصل نمود و از خدمات درمانی عرشیان کلینیک بهره مند شد.

چه زمان دندان شکسته را بکشیم؟

جهت درمان شکستگی دندان نیز دندانپزشک متخصص از روش های مخصوصی استفاده می نماید ولیکن آخرین روش یعنی روشی که به سبب عدم نتیجه مثبت با سایر روش ها انجام می گیرد نیز کشیدن دندان می باشد..

بنابراین دندانپزشکان زمانی به سراغ کشیدن دندان شکسته می روند که هیچ یک از روش های درمانی نتیجه مطلوبی را برای درمان شکستگی دندان به همراه نداشته باشد.

چه بسا برخی از روش های درمانی شکستگی دندان عبارتند از:

کانتوریگ کردن دندان

از این روش زمانی استفاده می گردد که میزان شکستگی دندان کم باشد و دندانپزشک پس از صیقل دادن لبه های تیز دندان میزان ناهمخوانی دندان شکسته شده با سایر دندان ها را برطرف می سازد و بدین سبب زیبایی دندان مجددا برقرار می گردد. به طور کل جهت درمان و برطرف کردن شکستگی دندان نیز دندانپزشک از روش های درمانی روکش لمینت سرامیکی و روکش کامپوزیت ونیر استفاده می نماید.

روکش دندان

روکش دندان برای هر بک از مراجعین به صورت کاملا انحصاری ساخته می شود چه بسا در این روش بخش های پایه ای دندان سالم هستند و تنها تاج دندان هم به صورت کامل و هم در صورت تشخیص دندانپزشک به صورت جزئی نیز ساخته و به دندان وصل می گردد.

پر کردگی دندان

با بهره گیری از موادی مخصوص دندانپزشک شکستگی و ترک خوردگی را پر می کند.فرضا برخی از این مواد عبارتند از: کامپوزیت، گلاس آینومر و..می باشند و در انتها دندانپزشک با یکسان سازی فرم دندان ها به ترمیم شکستگی دندان می پردازد.

عصب کشی دندان

در صورتی که شکستگی به عصب دندان برسد نیاز است از عصب کشی دندان برای درمان کمک گرفت. پس از عصب کشی از روکش دندان استفاده می گردد تا از شکستگی دندان جلوگیری شود.

چه بسا اگر این روش ها جهت درمان شکستگی دندان با توجه به تشخیص دندانپزشک موثر نبودند نیاز است دندان را کشید که بدین سبب می توان جهت کسب اطلاع از هزینه کشیدن دندان شکسته با شماره درج شده در صفحه سایت تماس حاصل نمود.

هزینه کشیدن دندان شکسته

شکستگی های دندان

دندان در بخش های متعددی دچار شکستگی می گردد که به برخی از این انواع شکستگی اشاره می کنیم..

ترک خوردگی دندان

زمانی که ترک دندان به سمت ریشه دندان گسترش یابد نوع شکستگی دندان، ترک خوردگی می باشد. لذا اگر در سریع ترین زمان به درمان ترک خوردگی دندان نپرداخت دیگر نمی توان به درمان شکستگی دندان پرداخته و تنها راه موثر کشیدن دندان شکسته می باشد.

شکستگی عمودی ریشه

در صورتی که دندان دچار این نوع شکستگی گردد هیچ علائمی را از خود نشان نمی دهد و شکستگی دندان از ریشه به جونده دندان رسیده و سبب شکستگی لثه و ملتهب شدن استخوان می گردد.

شکستن کاسپ دندان

این نیز به شکستگی سطح جونده دندان مرتبط می باشد و هزینه درمان آن نیز بالا می باشد در صورتی که میزان درد این نوع شکستگی زیاد نیست.

کریز لاین

شکستگی موجود سبب می گردد مینای دندان تحت تاثیر قرار بگیرد ولیکن شکستگی بسیار خفیفی محسوب می گردد. با وجود اینکه این نوع شکستگی دردی نداشته و خفیف است با این وجود زیبایی دندان به سبب آن کاهش می یابد و نیاز است که در اسرع وقت درمان گردد.

چه بسا جهت کسب اطلاع از هزینه کشیدن دندان شکسته کریز لاین می توان با عرشیان کلینیک تماس حاصل نموده و جهت کشیدن دندان با تعیین وقت قبلی در کلینیک دندانپزشکی عرشیان حضور یافت.

نصف شدن دندان

اگر ترک خوردگی دندان درمان نگردد دندان نصف می شود..چه بسا بسیار مهم است که در اسرع وقت به دندانپزشک متخصص مراجعه نمود تا از کشیدن دندان شکسته شده جلوگیری شود و بتوان به درمان آن پرداخت..

لذا جهت کسب اطلاع از قیمت کشیدن دندان فرضا هزینه کشیدن دندان عقل می توان با عرشیان کلینیک تماس حاصل نمود.

مقاله‌های مرتبط

ثبت ديدگاه