کامپوزیت سارمکو خوبه؟

کامپوزیت سارمکو خوبه؟

افراد زیادی هستند که قصد دارند دندان هایشان را کامپوزیت کنند، کامپوزیت دندان یکی از بهترین روش هایی است که با نصب این روکش زیبایی دندان ها را چندین برابر ساخت، این روکش دارای برندهای متعددی است که یکی از آن ها کامپوزیت سارمکو می باشد از آنجایی که ممکن است جهت نصب روکش کامپوزیتی [...]

همراه دوستان خود مطالعه کنید!
همراه دوستان خود مطالعه کنید!

افراد زیادی هستند که قصد دارند دندان هایشان را کامپوزیت کنند، کامپوزیت دندان یکی از بهترین روش هایی است که با نصب این روکش زیبایی دندان ها را چندین برابر ساخت، این روکش دارای برندهای متعددی است که یکی از آن ها کامپوزیت سارمکو می باشد

از آنجایی که ممکن است جهت نصب روکش کامپوزیتی نیاز به اطلاعات بیشتری درباره انواع برندهای کامپوزیت داشته باشید قصد داریم به ارائه اطلاعاتی درباره کامپوزیت سارمکو بپردازیم.

کامپوزیت سارمکو خوبه؟

از جمله بهترین برندهای کامپوزیت دندان نیز کامپوزیت سارمکو saremco می باشد که برندی سوئیسی است و این برند از طرفداران بالایی برخوردار است، شاید این سوال ایجاد شود که چرا این برند طرفداران زیادی دارد؟ زیرا محصولات این برند مزایای خوبی از جمله سازگاری بالا با بدن انسان داشته و به همین سبب می توان برای زیباتر ساختن و ترمیم عیوب دندان از آن استفاده نمود.

در صورتی که قصد دارید روکش دندان های کامپوزیتی تان طبیعی باشد، سارمکو بهترین انتخابی است که می توانید داشته باشید.

همچنین لازم به ذکر است که کامپوزیت سارمکو علاوه بر زیبایی بیشتر دندان ها، کیفیت و ماندگاری بالایی داشته و به همین سبب بین عموم افراد محبوبیت بالایی دارد.

لذا در صورتی که قصد دارید به صورت قسطی به نصب روکش کامپوزیتی سارمکو بپردازید می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره کامپوزیت دندان قسطی در عرشیان کلینیک با شماره درج شده در صفحه سایت تماس حاصل نمایید.. 

می توانید برای مشاهده نمونه کار کامپوزیت عرشیان با بهترین متریال بر روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

در صورتی که با سوال کامپوزیت سارمکو خوبه؟ مواجه شدید نیز لازم است بیان داریم این نوع برند کامپوزیتی میزان سازگاری بالایی داشته و به همین سبب احتمال بروز حساسیت برای افرادی که این برند را نصب می کنند بسیار کم است.

کامپوزیت سارمکو

کامپوزیت کاریزما بهتره یا سارمکو؟

در راستای ارائه اطلاعاتی درباره کامپوزیت سارمکو نیز ممکن است این سوال در ذهن ایجاد گردد که کامپوزیت سارمکو بهتره یا کاریزما؟

به مختصر توضیحاتی درباره کامپوزیت سارمکو پرداختیم..لازم است بیان داریم کامپوزیت کاریزما هم ماندگاری خوبی داشته و تنوع رنگ زیادی هم دارد و..که هر یک از این کامپوزیت ها جزء بهترین برندهای کامپوزیتی می باشد.

بنابراین..

انتخاب هر یک از این برندها برای نصب نیز وابسته به انتخاب و سبک سلیقه افراد فرضا طیف رنگی و شدت شفافیت روکش، متناسب برای نوع مشکل دندان فرضا نصب کامپوزیت برای اصلاح فاصله بین دندان ها، شکستگی و..می باشد، ولیکن مهم ترین نکته این است که تشخیص نهایی دندانپزشک متخصص در نصب کامپوزیت سارمکو یا کاریزما و..بسیار مهم است.

زیرا دندانپزشک متخصص با بررسی وضعیت دندان ها و سایر جوانب اعم از تناسب روکش با نوع دندان ها و مشکل و..بهترین نوع کامپوزیت را برای مراجعین در نظر می گیرد.

بنابراین اگر نمی دانید به نصب کامپوزیت سارمکو بپردازید یا سایر برندهای کامپوزیتی، کافیست با شماره درج شده در صفحه سایت تماس حاصل نموده و از مشاوره نصب کامپوزیت از سوی متخصصین عرشیان کلینیک و از تصاویر نمونه سارمکو کامپوزیت یا نمونه کار کاریزما Charisma composite بهره مند گردید.

کامپوزیت سارمکو

مزایای کامپوزیت سارمکو

در این بخش قصد داریم به مزایای کامپوزیت سارمکو اشاره کنیم تا بدین سبب بتوانید با اطلاعات بیشتری به نصب این روکش بپردازید.

1.کیفیت بالای کامپوزیت سارمکو

طبیعتا افرادی که قصد دارند به نصب روکش کامپوزیتی بپردازند اهمیت زیادی به کیفیت روکش مورد نظر خود می دهند، به همین سبب خوب است بیان داریم کامپوزیت سارمکو دارای کیفیت بالایی است و در صورتی که توسط دندانپزشک متخصص نصب گردد و به خوبی نگهداری شود میزان دوام و ماندگاری آن حفظ می شود.

2.ماندگاری بالا

طبیعتا از آنجایی که این روکش از کیفیت بالایی برخوردار است دوام و ماندگاری زیادی هم دارد ولیکن این نیز وابسته به نوع نصب روکش، نحوه نگهداری آن و..می باشد.

فرضا کامپوزیت سارمکو دارای کیفیت بالایی است ولیکن اگر دندانپزشک تجربه و تخصص لازم برای نصب روکش را نداشته باشد و یا افراد پس از نصب روکش کامپوزیتی مراقبت های لازم را رعایت نکنند، دوام و ماندگاری کامپوزیت کاهش یافته و از کیفیت آن به مرور زمان کاسته می شود.

بنابراین در صورتی که قصد نصب کامپوزیت سارمکو را دارید توصیه می کنیم حتما به دندانپزشک متخصص مراجعه نموده و اهمیت معاینه دندانپزشکی به صورت اصولی و حرفه ای را نادیده نگیرید، بدین جهت کافیست از خدمات نصب کامپوزیت اقساطی شرق تهران ” عرشیان کلینیک ” بهره مند گردید.

3.تنوع طیف رنگی کامپوزیت سارمکو

این برند کامپوزیتی دارای طیف های رنگی متنوع و متعددی است که با توجه به راهنمایی های دندانپزشک متخصص و سبک سلیقه و..می توان به نصب کامپوزیت سارمکو پرداخت..لازم به ذکر است روکش کامپوزیت سارمکو طیف های رنگی طبیعی داشته و اگر نمی خواهید میزان شفافیت بالای روکش به نوعی مصنوعی جلوه کند، می توانید به نصب این برند کامپوزیت بپردازید.

4.مستحکم

از مزایای کامپوزیت سارمکو استحکام بالای این روکش کامپوزیتی است، بنابراین در برابر ضربه و فشار مقاومت خوبی دارد.

همچنین لازم به ذکر است که این نوع کامپوزیت، مقاومت مناسبی در برابر لکه دارد.

5.نصب راحت

از مزایای کامپوزیت سارمکو نیز نصب راحت آن می باشد که به همین سبب دندانپزشک متخصص می تواند در مدت زمان مناسبی به نصب روکش کامپوزیت و ترمیم دندان ها بپردازد.

6.تقویت کردن دندان ها

یکی دیگر از مزایای کامپوزیت سارمکو این است که به تقویت دندان ها پرداخته و برای تقویت دندان هایی که دچار آسیب شده اند یا ضعیف هستند مناسب می باشد.

و..

کامپوزیت سارمکو

معایب کامپوزیت سارمکو

طبیعتا کامپوزیت سارمکو هم به مانند سایر برندهای کامپوزیتی علاوه بر مزایا، دارای معایبی است که قصد داریم به آنها اشاره کنیم..

از جمله معایب این نوع کامپوزیت عبارتند از:

1.قیمت بالا

کامپوزیت سارمکو به سبب کیفیت و مقاومت بالایی که دارد و از جمله پرطرفداران ترین برندهای کامپوزیتی است، دارای قیمت بالایی می باشد.

2.نیاز به تخصص بالای دندانپزشک

در نصب روکش کامپوزیت دندان سارمکو، لازم است که دندانپزشک از تخصص و تجربه کاری بالایی باشد تا فرایند نصب روکش به خوبی انجام شده و میزان دوام و ماندگاری کامپوزیت به خوبی حفظ شود.

ولیکن این نکته حیاتی است که در نصب هر نوع برند کامپوزیتی، دندانپزشک باید از تخصص بالایی برخوردار بوده و دارای تجربه بالایی در نصب روکش کامپوزیتی داشته باشد.

3.بروز حساسیت

با  اینکه این نوع برند کامپوزیتی میزان احتمال کمی در بروز حساسیت برای افراد دارد ولیکن نمی توان گفت که این برند هیچ حساسیتی در افراد ایجاد نمی کند..

لذا ممکن است در اغلب مواقع این نوع کامپوزیت برای دندان های طبیعی یا رنگی که بدنه ایمپلنت دارد دچار حساسیت گردد.

4.محدود در ترمیم

کامپوزیت سارمکو برای ترمیم های خاص دندانی مناسب نیست فرضا اگر در ترمیم دندان نیاز به بهره گیری از آمالگام باشد نیز نمی توان از کامپوزیت سارمکو استفاده نمود.

و..

بنابراین لازم است که پیش از نصب این نوع کامپوزیت، از مزایا و معایب آن آگاهی داشت.

از جمله مهم ترین نکاتی که در نصب روکش کامپوزیت سارمکو باید به آن توجه داشت، این است که پیش از نصب روکش باید حتما توسط دندانپزشک متخصص مشاوره شده و تناسب نصب این روکش بر روی دندان ها بررسی گردد. فرضا دندانپزشک متخصص می تواند به معرفی 5 برند برتر کامپوزیت دندان مناسب با وضعیت سلامت و ظاهر دندان ها بپردازد.

همچنین همانطور که بیان نمودیم، مهم است که دندانپزشک از تخصص و مهارت بالایی در نصب روکش برخوردار باشد تا میزان احتمال بروز آسیب و حساسیت، کاهش کیفیت و دوام روکش و..کم شده و بتوان تا مدت زمان بالایی از زیبایی و کیفیت آن لذت برد.

کاربردهای کامپوزیت سارمکو

می توان به دلایل متعددی به نصب روکش کامپوزیتی پرداخت..فرضا:

  • اصلاح ساییدگی دندان ها
  • پر کردن سوراخ هایی که در سطح دندان وجود دارند
  • مناسب ترین برند کامپوزیت دندان های نامرتب (اصلاح نامرتبی دندان ها)
  • ترمیم دندان شکسته
  • ترمیم پوسیدگی دندان
  • پر کردن ترک های دندان
  • زیبا سازی لثه ها
  • و..

کامپوزیت سارمکو

رنگ بندی کامپوزیت سارمکو سوئیس

پیشتر اشاره کردیم که این برند کامپوزیتی دارای طیف رنگی متنوعی است، از جمله طیف های رنگی این برند نیز عبارتند از:

SW

این نوع طیف رنگی کامپوزیت سارمکو، نه روشن است نه تیره و حد وسط این دو طیف رنگی می باشد و از جمله طیف های رنگی طبیعی کامپوزیت می باشد.

SW-

این نوع رنگ کامپوزیت سارمکو تیره می باشد

SW+

در صورتی که قصد دارید طیف رنگی کامپوزیت دندان هایتان روشن باشد می توانید این طیف رنگی کامپوزیت سارمکو را نصب کنید. البته میزان روشن بودن این طیف کامپوزیت سارمکو، طبیعی است.

SW++

این طیف رنگی روشنی بسیاری دارد. بنابراین اگر می خواهید میزان شفافیت و روشنی روکش دندان هایتان به حدی باشد که نشان از کامپوزیت بودن دندان ها دهد، پس از تایید دندانپزشک متخصص می توانید به نصب این روکش بپردازید.

کامپوزیت سارمکو

میزان قیمت کامپوزیت دندان سارمکو سوئیس

ضروری است که بیان داریم..

کامپوزیت دندان میزان قیمت ثابتی ندارد زیرا تعیین قیمت نهایی کامپوزیت وابسته به عوامل متعددی است که خوب است از آن ها مطلع بود.

از جمله برخی عوامل موثر بر قیمت کامپوزیت دندان عبارتند از:

1.طیف رنگی کامپوزیت

کامپوزیت سارمکو طیف های رنگی متعددی دارند که با توجه به میزان روشنی آن ها قیمت متغیری دارند.

2.تعداد دندان های کامپوزیتی

اغلب افراد تمام ردیف های دندانی خود را کامپوزیت می کنند و برخی تنها دندان های جلویی شان که به هنگام لبخند نمایان می شوند..

بنابراین تعداد دندان هایی که کامپوزیت می شوند بر میزان قیمت کامپوزیت سارمکو سوئیس تاثیرگذار می باشد.

3.تخصص دندانپزشک

هر چه میزان تخصص دندانپزشک بیشتر باشد میزان قیمت نهایی نصب این برند کامپوزیتی افزایش می یابد ولیکن با این وجود، مهم است که کیفیت نصب کامپوزیت به خوبی حفظ شده و این وابسته به مهارت دندانپزشک در نصب روکش می باشد.

و..

لذا در صورتی که قصد نصب کامپوزیت سارمکو را دارید می توانید برای کسب اطلاع از میزان قیمت نصب روکش، مشاوره کامپوزیت دندان و..با عرشیان کلینیک تماس حاصل نمایید..

مقاله‌های مرتبط

ثبت ديدگاه