کامپوزیت دندان در نارمک

کامپوزیت دندان در نارمک

بهترین کلینیک کامپوزیت دندان در نارمک : مرکز کامپوزیت دندان در نارمک یک کلینیک تخصصی زیبایی دندان در نارمک می باشد که موارد زیبایی دندان از جمله: کامپوزیت، بلیچینگ و لمینت دندان را انجام می دهند. کلینیک عرشیان جزو بهترین مرکز های خدمات زیبایی دندان در نارمک می باشد. شما می توانید خدمات بلچینگ و [...]

همراه دوستان خود مطالعه کنید!
همراه دوستان خود مطالعه کنید!

بهترین کلینیک کامپوزیت دندان در نارمک :

مرکز کامپوزیت دندان در نارمک یک کلینیک تخصصی زیبایی دندان در نارمک می باشد که موارد زیبایی دندان از جمله: کامپوزیت، بلیچینگ و لمینت دندان را انجام می دهند.

کلینیک عرشیان جزو بهترین مرکز های خدمات زیبایی دندان در نارمک می باشد. شما می توانید خدمات بلچینگ و سپس کامپوزیت دندان را انجام دهید.

مزیت اصلی کلینیک های دندان پزشکی نسبت به مطب های دندان پزشکی این است که، در کلینیک های دندانپزشکی تمامی موارد در یک مرکز انجام می شود و نیاز نیست مراحل عکس برداری و پر کردن دندان هایتان را در جای دیگری انجام دهید.

کلینیک عرشیان در بهترین منطقه شرق تهران قرار دارد و شما به راحتی با وسایل نقلیه همگانی و خودروی شخصی می توانید به آن دسترسی پیدا کنید.

برای دندان های معیوب و یا شکستگی های ریز می توانید از کامپوزیت دندان استفاده کنید. این روش بدون درد و بیهوشی است. دندانپزشک متخصص یک ماده خمیری شکل را برروی دندان های شما قرار می دهد و سپس با نور UV آن را خشک می کند. هزینه کامپوزیت دندان در نازمک بسیار کمتر از لمینت دندان می باشد.

کامپوزیت دندان در نارمک

آیا کامپوزیت دندان درد دارد؟

در این قسمت به پاسخ سوال بالا می پردازیم. همانطور که گفته شد کامپوزیت دندان در نارمک هیچ دردی ندارد و بدون بیهوشی انجام می شود. مگر این که دندان شما خراب باشد و نیاز به پر کردن با ونیر داشته باشد.

کتامپوزیت دندان یک روش برای زیبایی لبخند شما می باشد. در این روش به دلیل این که نیاز به تراشیدن دندان ها نیست، مقدار درد را به صفر می رساند. اکثر افراد پیش از انجام ونیر استرس می گیرند و فکر می کنند که کامپوزیت دندان درد دارد اما این طور نیست.

البته لازم به ذکر است که انتخاب یک دندانپزشک ماهر در این زمینه، اجازه درد و ناراحتی زیاد به دندان های شما نمی دهد. پس پیش از انتخاب مرکز کامپوزیت دندان در نارمک و انتخاب دندانپزشک حتما دقت کافی را به عمل آورید. 

دلایل درد کامپوزیت دندان:

  • آماده کردن سطح دندان‌ها برای نصب کامپوزیت: لازم است که دندانپزشک پیش از نصب خمیر کامپوزیت، سطح دندان را آماده کند. یکی زا روش های آماده سازی پیش از کامپوزیت، جرمگیزی می باشد و ممکن است مقداری ناراحتی و درد حس کنید.
  • دستکاری بافت لثه برای تنظیم ارتفاع کامپوزیت: بعضی از افراد خط صاف لثه ندارند به همین دلیل دندتنپزشک ماهر باید خط لثه را صاف نموده تا لبخند زیبایی تحویل شما دهد. از همین رو دستکاری لثه با وسایل دندانپزشکی ممکن است کمی ناراحت کننده و درد اور باشد.
  • حساسیت به مواد کامپوزیت :مواد کامپوزیت معمولاً حساسیت زا نیستند و واکنش‌های آلرژیک نسبت به این مواد به ندرت رخ می‌دهند.
    با این حال احتمال واکنش نشان دادن بافت دهان و دندان برخی افراد به این مواد وجود دارد که با علائمی مانند درد، حساسیت و سوزش همراه خواهد بود.
  • آسیب دیدن دندان: همانطور که در قسمت های قبل گفتیم کامپوزیت دندان نیاز به مهارت خاصی دارد و باید توسط یک فرد ماهر انجام شود. دندانپزشک باید تخصص در زمینه زیبایی دندان داشته باشد تا آسیب به دندان ها وارد نشود.

 

کامپوزیت دندان در نارمک

چگونه درد پس از انجام کامپوزیت را کنترل کنیم؟

چنانچه کامپوزیت دندان در نارمک را انجام داده اید و درد دارید با روش های ساده زیر می توانید درد و ناراحتی را کنترل کنید:

  • به نکاتی که دندانپزشکتان گفته است حتما دقت لازم را داشته باشید
  • پس از هر وعده غذایی حتما با مسواک و خمیر دندان مناسب دندان هایتان را شست و شو دهید. برای انتخاب مسواک و خمیر دندان مناسب با پزشکتان مشورت کنید
  • از خوردن بادام و فندق و… خودداری کنید.
  • چنانچه دندان هایتان به نوشیدنی های گرم و سرد حساسیت دارد تا چند روز حتما نوشیدنی های ولرم مصرف کنید
  • از جویدن آدامش خودداری کنید

مراحل کامپوزیت دندان در نارمک:

  • آماده کردن دندان
  • ایجاد فضای کافی برای کامپوزیت
  • قرار دادن چسب بر روی دندان
  • قرار دادن ماده خمیری کامپوزیت
  • اصلاح و شکل دهی
  • تغییر شکل و تمیز نمودن

بهترین کلینیک کامپوزیت دندان در نارمک چه ویژگی هایی دارد؟

هر کلینیک دندانپزشکی باید یک سری مواردی را برای مشتریان خود فراهم کنند تا مشتریان از بودن در آن مکان احساس آرامش و آسایش داشته باشند. کلینیک عرشیان که مرکز تخصصی کامپوزیت دندان در نارمک می باشد با تمرکز بر اخلاق مداری  و خوش رفتاری، بهترین کادر دندان پزشکی را برگزیده است و از مرغوب ترین مواد برای مشتریان خود استفاده می نمایند.

شما می توانید با خیالی آسوده در این مرکز خدمات زیبایی خود را با شرایط اقساطی انجام دهید. کلینیک عرشیان با متد روز دستگاه های خود را تجهیز کرده است تا مشتریان گرامی بدون درد و ناراحتی در این مرکز به خدمات زیبایی خود بپردازند.

کامپوزیت دندان در نارمک

مزایای کامپوزیت دندان در نارمک:

  •  سفید کردن دندان در صورتی که دندان ها به دلیل استفاده از تغذیه نامناسب، مصرف سیگار و دیگر دخانیات و … دچار تغییر رنگ شده باشن
  •  دندان هایی که به صورت ارثی با فاصله هستند.
  •  دندان هایی که لب پر شده و یا در اثر آسیب های جدی دچار شکستگی شده باشند.
  •  در صورتی که دندان در جای صحیح خود رشد نکند و فرد دچار نامرتبی خفیف در دندان ها باشد.
    ماده استفاده شده برای این منظور، خمیری شکل است.

یکی از نکاتی که باید بدانید: در صورتی که نکات لازم را رعایت نکنید ممکن است ونیر دندان لکه دار شود. همچنین برخی افراد دندان های ضعیفی دارند و مدام دچار پوسیدگی و شکستگی می شوند. این افراد پایه دندان خوبی برای نگهداری کامپوزیت ندارند.

بهتر است افرادی که بیماری لثه فعال دارند از روش درمانی کامپوزیت دندان استفاده نکنند زیرا ممکن است لثه این افراد دچار آسیب دیدگی و درد شود.

اگر عادت غذایی نا مناسب دارید و نمی توانید آن را ترک کنید بهتر است از کامپوزیت دندان  استفاده نکنید زیرا علاوه بر آسیب رساندن به دندان های خود به کامپوزیت نیز آسیب وارد می کنید.

 

 

مقاله‌های مرتبط

ثبت ديدگاه